Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@05:32:40 GMT

تغییر رنگ وضعیت بیماری کرونا در زابل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۷۰۸

تغییر رنگ وضعیت بیماری کرونا در زابل

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،   اما شرایط کرونایی در زابل همچنان در وضعیت هشدار است، از مردم زابل خواسته شده پایبند به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشند و از برگزاری مراسم عروسی و شرکت در تجمعات خودداری کنند.

تاکنون هیچ مورد مشکوکی از سویه جدید اومیکرون در پاکستان مشاهده نشده /، اما در صورت مشاهده اولین بیمار در کشور همسایه/ امکان بستن مرز‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرعشی معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: رفت و آمد‌های مرزی به شدت کنترل می‌شود.

هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: با اقدامات انجام گرفته/ بجز شهرستان زابل سایر مناطق استان/ در رنگ بندی آبی کرونایی قرار دارند.

شرایط آبی کرونایی در استان شکننده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کمترین میزان رسیده است.

روز گذشته شمار کلی مبتلایان به کرونا در استان به رقم ۱۳۲ هزار و ۸۳۰ نفر و آمار کل قربانیان کرونا در استان به ۲ هزارو ۶۳۹ تن رسید.

هم اکنون ۲۰۶ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

افراد بالای چهل سال می‌توانند برای دریافت نوبت سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گفته مدیر مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت؛ افراد بالای چهل سال که واکسن کرونای سینوفارم، بهارات و برکت تزریق کرده اند پس از گذشت سه ماه برای دریافت نوبت سوم مراجعه کنند.

افراد بالای شصت سال هم که واکسن‌های آسترازنکا و اسپوتنیک دریافت کرده اند، پس از شش ماه می‌توانند برای دریافت نوبت یادآوری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا دلتا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سرایداران مدارس تا سقف ۲ میلیون تومان

معاون وزارت آموزش و پرورش از افزایش حقوق سرایداران مدارس علاوه بر افزایش سالانه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق سرایداران مدارس اظهار کرد: سرایداران در آموزش و پرورش با سایر نیروهای خدماتی متفاوت هستند، این افراد نگهبان اموال، نیروی خدماتی و بابای مدرسه هستند بنابراین از نظر حقوق پرداختی نباید حداقل حقوق به آنها اختصاص یابد.

وی افزود: در سال 1403 علاوه بر حقوق سرایداران مدارس تا 2 میلیون تومان مازاد بر پرداختی به آنها از فروردین ماه تعلق می‌‌گیرد، با توجه به مدرسه‌ای که در آن کار می‌کنند و تعداد دانش‌آموزان تا دو میلیون به حقوق سرایداران مدارس اضافه خواهد شد.

بابای مدرسه: ماهانه یکبار هم نمی‌توانم برای خانواده‌ام میوه بخرم!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه دو میلیون تومان رقم اندکی است که به حقوق سرایداران اضافه می‌کنید، گفت: در حال حاضر ناظر به قانون و اعتبارات توان پرداخت این مبلغ را داریم. مشکل کف حقوق سرایداران مدارس است، مدرک تحصیلی این افراد دیپلم و پایین‌تر است بنابراین حداقل حقوق حدود 10 میلیون تومان را دریافت می‌کنند و بیمه آنها نیز تامین اجتماعی است.

فرهادی درباره صدور کد استخدام معلمان مهرآفرین مطرح کرد: برای برخی از این معلمان کد مستخدم از سازمان اداری و استخدامی دریافت کردیم و مشکل آنها حل شده است، در تلاش برای دریافت کد برای افراد باقی مانده هستیم، سامانه سازمان اداری و استخدامی مدتی مشکل داشت که اکنون رفع شده است و برای دریافت کد باقیمانده افراد هم در تلاشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال
  • خدمت رسانی ۱۳ مرکز حرفه آموزی و کارگاه تولیدی به معلولان
  • خدمت رسانی ۱۳ مرکز حرفه آموزی و کارگاه تولیدی در زنجان به معلولان
  • افزایش حقوق سرایداران مدارس تا سقف ۲ میلیون تومان