Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدنان غزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در بین کارگران فصلی هفت‌تپه حاضر شده و مطالبه آنها را شنیدم، این کارگران فصلی خواهان تبدیل وضعیت شغلی خود هستند.

وی گفت: کارگران فصلی نیشکر هفت‌تپه هیچ گونه قراردادی با شرکت ندارند و فقط چند ماه در سال در بخش کشاورزی این شرکت مشغول به کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شوش افزود: خواسته این کارگران تبدیل وضعیت شغلی خود بوده و خواهان ایجاد امنیت شغلی هستند.

غزی تصریح کرد: قرار شده که چند نفر از این کارگران به عنوان نماینده انتخاب شوند و مطالبه خود را پیگیری‌کنند.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: روز چهارشنبه در نشستی با مدیریت شرکت نیشکر هفت‌تپه برای مطالبه کارگران فصلی این شرکت تصمیم گیری شود.

کد خبر 5369367

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش هفت تپه شرکت نیشکر خوزستان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش باران کارگران فصلی هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو برخی پروازهای بین‌المللی به سرزمین‌های اشغالی

بر اساس گزارش‌های منتشرشده برخی رسانه‌ها، خطوط هوایی یونایتد پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را تا ماه مه لغو کرده است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که خطوط هوایی یونایتد تصمیم گرفته است، تمام پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را تا دوم ماه مه لغو کند.

این اقدام به دنبال تحولات اخیر در خاورمیانه صورت گرفته است و چندین شرکت هواپیمایی دیگر نیز تصمیم گرفتند پرواز‌های خود به اسرائیل را به دلیل وضعیت امنیتی منطقه متوقف کنند.

رسانه‌ها گزارش کردند که کی‌ال‌ام، سوئیس اینترنشنال ایرلاینز، آسترین ایرلاینز و لوفت هانزا تمام برنامه‌های خود را لغو کرده‌اند.

لوفت‌هانزا اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا روز شنبه، ۲۰ آوریل، تمام پرواز‌های خود به شهر تل آویو را به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو کند.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: ایمنی مسافران و خدمه همیشه در اولویت است.

به نقل از بیزنس، این شرکت افزود: گروه لوفت هانزا تنها به ارزیابی‌های دولتی متکی نیست، بلکه خود، وضعیت ایمنی فعلی را ارزیابی و سپس تصمیم‌گیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • خداقوت کارگر
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال 1404 در مراحل پایانی تدوین!
  • تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • لغو برخی پروازهای بین‌المللی به سرزمین‌های اشغالی