Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  تعدادی از افراد مسلح عضو گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه چند کارگر را از بازار القامشلی ربوده و به طرفی نامعلوم منتقل کردند.

منابع محلی در القامشلی به خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) خبر دادند، جمعی از عناصر مسلح قسد با حمله به خیابان‌های شهر القامشلی چند کارگر روز مزدی را که در جستجوی کار روزانه خود بودند، ربودند و گروهی دیگر هم چند کارگر را از ساختمان‌های در حال ساخت ربوده و به خود به طرفی نامعلوم بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقطع اخیر این گروه مسلح تحت حمایت آمریکا چندین بار طی عملیات هلی برن توسط بالگردهای آمریکایی ده‌ها نفر از اهالی شهرهای دیرالزور، الرقه و الحسکه را ربودند تا آنها را برای پیوستن به صفوف شبه نظامیان خود به کار گیرند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا کارگر نیروهای دموکراتیک چند کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم قبول مسئولیت این تجاوز، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، پس از دو ماه آرامش در جبهه های شرق سوریه، مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب عراق هدف حملاتی قرار گرفت که آمریکا مدعی شد مسئولیتی در این تجاوز نداشته است.

 

.

 

پس از این اقدام، دو پایگاه نظامی آمریکا در خراب الجیر در شمال شرقی شهر حسکه و میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفتند که علی رغم شایعات مطرح شده در ساعات نخست این عملیات، با بیانیه کتائب حزب الله عراق همراه شد که هرگونه مسئولیت در این عملیات را رد کرد.

به رغم هشدار های امنیتی نیروهای آمریکایی، گزارش های منابع تسنیم حاکی از آن است که یکی از موشک ها به مجاورت نقطه پدافندی و سالن اجتماعات داخل پایگاه آمریکا در میدان العمر اصابت کرده است.

«حسن العجیلی»؛ روزنامه نگار سوری در تشریح جزئیات حملات پهپادی و موشکی به دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه به خبرنگار تسنیم در حلب گفت: در جریان این حمله پایگاه العمر با چهار موشک و یک پهپاد و پایگاه خراب الجیر با سه موشک و سه پهپاد به اختلاف یک ساعت هدف حمله قرار گرفتند.

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

 

حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه پس از تجاوز به مقر فرماندهی در پایگاه کالسو نشانگر رد و بدل شدن پیام های غیر مستقیم میان طرف های درگیر در این جبهه است که هیچ حمله ای به پایگاه های مقاومت اسلامی عراق و سوریه بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه