Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز، دوشنبه تاکید کرد، کشور در مقابل کسانی که سعی می‌کنند از طریق سلاح در کشور ترس و وحشت ایجاد کنند، خواهد ایستاد. مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از انهدام دو مخفیگاه داعش در استان کرکوک و صلاح الدین و بازداشت افراد تحت تعقیب در جنوب استان بصره خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ناس، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در توییتر نوشت: نیروهای هوایی ما امروز عملیات موفقی علیه مخفیگاه‌های داعش در الانبار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات برای ریشه کن کردن این گروه تروریستی ادامه می‌یابد.

او اضافه کرد: دائما کسانی هستند که از طریق سلاح می‌خواهند کشور را بترسانند اما کشور و دولت با تمام موسسات و ملتش در کمین آنهاست. هیچ کس فرای قانون نیست و هیچ سلاحی خارج از کنترل و نظارت دولت نخواهد بود.

در بیانیه نیروهای امنیتی عراق آمده است: در عملیاتی ویژه مقر داعش در منطقه الکیلو ۱۶۰ در صحرای الانبار هدف قرار گرفت. این عملیات با جنگنده‌های اف-۱۶ انجام شد.

در این بیانیه آمده است: در این حمله شش عضو داعش کشته شدند و نیروهای امنیتی در حال تفتیش منطقه هستند.

از طرفی، مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از انهدام دو مخفیگاه داعش در استان کرکوک و صلاح الدین و بازداشت افراد تحت تعقیب در جنوب استان بصره خبر داد.

در بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است، هواپیماهای ارتش عراق موفق به انهدام دو مخفیگاه بزرگ عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه وادی الشای در حوزه استحفاظی کرکوک شدند که حاوی تسلیحات، مهمات و تجهیزات نظامی بود.

در ادامه این وضعیت آمده است، هواپیمای نیروی هوایی همچنین در پشتیبانی از یگان‌های امنیتی و نظامی توانست یک موتورسیکلت و مخفیگاه متعلق به تروریست‌ها را در حوزه استحفاظی فرماندهی عملیات صلاح الدین منهدم کند.

در پایان بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است، با هدف تقویت امنیت و ثبات در استان بصره، فرماندهی عملیات این استان در عملیاتی موفق به دستگیری ۴ فرد تحت تعقیب به همراه اسلحه و مواد مخدر شد.

طی هفته‌های اخیر حملات گروه تروریستی داعش در شهرهای شمالی و غربی عراق افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی داعش در عراق مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله

افسران ارشد فرماندهی شمال ارتش رژیم صهیونیستی از ناتوانی نیروی هوایی در تأمین یک حلقه حفاظتی کامل در برابر پهپادهای حزب الله انتقاد کردند.

به گزارش مشرق، افسران ارتش اشغالگر مستقر در شمال فلسطین اشغالی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را به دلیل ناتوانی در مقابله کامل با پهپادها و راکت‌های پرتاب شده از خاک لبنان به سمت اهداف صهیونیستی مورد انتقاد شدید قرار دادند.

وب‌سایت عبری واللا امروز چهارشنبه گزارش کرد همزمان با افزایش اتکای حزب‌الله لبنان به پهپادها در حملات اخیر خود به مواضع صهیونیستی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از دستیابی به راه حلی برای مقابله با این پهپادها ناتوان مانده است.

این وب‌سایت به نقل از افسران بلندپایه صهیونیستی گزارش کرد: «اگر نیروی هوایی زمان و هشدار کافی در مورد موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده از لبنان نداشته باشد، از دفاع عقب می‌ماند».

واللا نوشت ارتش اشغالگر به عنوان بخشی از تلاش خود برای غلبه بر این مشکل و ارسال این پیام به حزب الله که تسلیم حملات پهپادی نمی‌شود، حجم و قدرت حملات و فواصل هدف گذاری شده در داخل لبنان را افزایش داده است.

حمله پهپادی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

افسران صهیونیست در یگان‌های نظامی مستقر در منطقه مرزی لبنان از نیروی هوایی به دلیل توانایی نه چندان کافی آن در حفاظت از نیروها و شهروندان به شدت انتقاد کردند و خواستار راه حل های جدید و متفاوت برای مقابله با تهدیدات فزاینده و نیز انجام حملات شدیدتر و قدرتمندتر علیه حزب الله لبنان شدند.

در همین رابطه، به گفته منابع صهیونیستی، ارتش اشغالگر از سال ۱۹۴۸ با تاکید بر منطقه بعلبک که پهپادها از آنجا پرتاب می‌شوند، بمباران اهدافی را در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مرز لبنان و سرزمین های فلسطینی اشغالی آغاز کرد که به گفته خودش متعلق به حزب‌الله هستند.

منابع نظامی صهیونیستی تشریح کردند این حملات مسیرهای پرتاب پهپادها در لبنان، انبارها و مکان‌های تولید پهپادها را هدف قرار داده و در بخشی از این حملات، ارتش اشغالگر فعالان حزب‌الله را هدف قرار داده است.

واللا نوشت حملات ارتش اشغالگر در روزهای اخیر، حزب‌الله را وادار به پاسخ‌های استثنایی کرده است و این حزب ده‌ها موشک به سمت اهداف صهیونیستی پرتاب کرده که برخی از آنها در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه فرود آمدند.

با توجه به اتکای روزافزون حزب الله به پهپادها، افسران صهیونیستی حاضر در منطقه الجلیل که واللا نام آنها را فاش نکرد، گفتند اکنون صحبت از سلاح های دقیق به تمام معناست که می‌توانند به سایت‌های حساس حمله کنند و پایگاه‌های نظامی و سربازان را هدف قرار دهند.

پهپاد حزب‌الله

این افسران افزودند پهپادها سلاح بسیار خطرناک و دقیقی هستند و اصلا شبیه گلوله‌های راکتی که توسط گنبد آهنین رهگیری می‌شود، نیستند. از این روی، در غیاب راه حل رادیکال توسط ارتش رژیم صهیونیستی که در بازدارندگی حزب الله موفق عمل نکرده است، همه صهیونیست‌ها احساس خطر می‌کنند.

وب‌سایت واللا همچنین به نقل از افسران تیم‌های ذخیره در منطقه شمال فلسطین اشغالی نوشت با توجه به ادامه تشدید تنش‌ها و استفاده روزافزون حزب‌الله از پهپاد، انتقادات شدیدی علیه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی آغاز شده است که هنوز راه‌حل مناسبی برای مقابله با پهپادهای مقاومت لبنان پیدا نکرده است مقاومتی که تقریباً با آزادی زیادی در حریم هوایی فلسطین اشغالی عمل می‌کند و سربازان و شهروندان را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
  • بیانیه حشدالشعبی عراق درباره انفجار مهیب در یک پایگاه نظامی
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد