Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:57:45 GMT

کمک ۱۰۰ میلیون دلاری الجزایر به فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۷۴۷

کمک ۱۰۰ میلیون دلاری الجزایر به فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر اعلام کرد که کشورش یک چک ١٠٠ میلیون دلاری و ٣٠٠ بورسیه تحصیلی برای دانشجویان فلسطینی اختصاص می‌دهد. شبکه الجزائر الدولیة به نقل از تبون گفت که کشورش به زودی میزبان یک همایش و نشست جامع برای جناح‌ها و گروه‌های فلسطینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه گزارش داد که تصمیم برای برگزاری همایش و نشست هم اندیشی گروه‌های فلسطینی پس از موافقت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گرفته می‌شود.

تبون در کنفرانس مطبوعاتی با محمود عباس گفت که رابطه بین الجزایر و فلسطین قابل توصیف نیست زیرا مظهر ارزش‌های آرمانی و مشترک در مبارزه، فداکاری و آزادی است. تبون افزود که مسئله فلسطین در نشست آتی سران کشورهای عربی در الجزایر مسئله محوری و اصلی خواهد بود.

کد خبر 5369394

منبع: مهر

کلیدواژه: الجزایر محمود عباس فلسطین عراق ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی مذاکرات وین ایران ولادیمیر پوتین اوکراین لبنان فلسطین واشنگتن جورج قرداحی امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری سما، «جاسم البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی گفت: ما در یک پیچ خطرناک قرار داریم و اگر نتوانیم فورا نقض قوانین و افزایش تنش‌ها را متوقف کنیم، آینده تاریکی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: ما خواهان توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و رساندن کمک‌ها به این منطقه هستیم.

البدیوی افزود: ما همچنین خواهان برگزاری کنفرانسی بین‌المللی برای بررسی مساله فلسطین و برپایی کشور فلسطینی بر اساس قوانین بین‌المللی ذی‌ربط هستیم.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد پیشتر قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد