Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرها از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها از هفته آینده حکایت دارد.

به احتمال فراوان، از هفته آینده حضور تماشاگران در ورزشگاه های ایران مجاز خواهد شد.

به گزارش طرفداری؛ محمدحسین میثاقی، در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که با اعلام وزارت بهداشت و ستاد کرونا، مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نیست و از هفته آینده تیم ها می توانند 30 درصد ظرفیت ورزشگاه خود را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله از سوی وزارت بهداشت، ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی نهایی شده است و تنها اعلام سازمان لیگ مانده است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! سهم پرسپولیس از بهترین های لیگ برتر؛ صفر! سه مهاجم هدف استقلال با تنها یک گل زده تیم ملی بوکس افغانستان در صربستان پناهنده شد کنی دالگیش: اگر رالف رانگنیک موفق باشد چرا نباید سرمربی دائمی شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور تماشاگران هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان با هدایت مهدی تارتار توانسته یکی از بهترین آمار خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را به ثبت رساند و این تیم یکی از مدعیان کسب مجوز حضور در رقابت‌های ACL۲ برای سال آینده است که البته در این راه باید با تیم‌های تراکتور و ملوان رقابت کند.

مهدی تارتار به دلیل ناراحتی در کمر خود پیش از دیدار با پرسپولیس و به لطف آمپول و مُسکن توانست روی نیمکت تیم خود قرار گیرد، مصدومیت تارتار پس از دیدار با پرسپولیس ادامه داشت و حتی او یک روز در بیمارستان نیز بستری شد با این حال این مربی برای حضور در تمرینات ملوان و بازی‌های حساسی که تیمش در لیگ برتر دارد در تمرینات دو روز اخیر این تیم حضور یافته است.

طبق اعلام پزشکان، تارتار باید به آب درمانی و فیزیوتراپی بپردازد تا به بهبودی کامل دست یابد در غیر این صورت او در روزهای آینده به مشکل خواهد خورد. ملوان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید روز یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی قرار گیرد که یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته نیز محسوب می‌شود.

کد خبر 6080527

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان