Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گفته مهاجم سوئدی میلان، تا پیش از اتفاق تلخ یورو 2020 هافبک ترک کنونی اینتر، پیشنهادی نداشت. 

زلاتان ابراهیموویچ در بخشی از کتاب جدید خود در مورد هاکان چالهان اوعلو صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Milan Posts، هاکان چالهان اوعلو پس از 4 فصل حضور در میلان، در پایان فصل 21-2020 قراردادش را تمدید نکرد و به صورت آزاد از روسونری جدا شد تا به اینتر ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان ابراهیموویچ در بخشی از کتاب جدید خود راجع به انتقال هم تیمی سابقش صحبت کرده است. 

(در یورو 2020) کریستین اریکسن دچار ایست قلبی شد. بنابراین اینتر در آن زمان به بازیکنی نیاز داشت که بتواند در پست او بازی کند؛ این گونه بود که در برای ورود هاکان باز شد. پیش از این حادثه، هاکان نه از اینتر و نه از هیچ باشگاه دیگری پیشنهاد نداشت. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! سهم پرسپولیس از بهترین های لیگ برتر؛ صفر! سه مهاجم هدف استقلال با تنها یک گل زده تیم ملی بوکس افغانستان در صربستان پناهنده شد کنی دالگیش: اگر رالف رانگنیک موفق باشد چرا نباید سرمربی دائمی شود؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟

میلان و اینتر قصد تقویت خط حمله خود را دارند

طرفداری | یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا 60 میلیون یورو قیمت دارد. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مثل روز گذشته بار دیگر گزارش داد علاوه بر تیم های انگلیسی (استون ویلا، آرسنال و منچستریونایتد) دو تیم اینتر و میلان هم یاشوا زیرکزی را می خواهند. با توجه به جدایی اولیویه ژیرو، میلان فیکس شدن را به زیرکزی تضمین می کند و آمادگی پرداخت دستمزد خالص سالانه 4 میلیون یورویی به او را دارد درحالی که این مهاجم 22 ساله ممکن است در اینتر نیمکت نشین مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز شود.

قیمت زیرکزی 60 میلیون یورو تعیین شده و میلان قصد دارد الکسیس سائلماکرز که به صورت قرضی در بولونیا حضور دارد را وارد معامله کند (با ارزش 10 میلیون یورو). اینتر نیز جووانی فابیان را در بولونیا دارد که می تواند با استفاده از او قیمت زیرکزی را کاهش دهد. چگونه؟ فابیان در تابستان 2023 با بند بازخرید 12 میلیون یورویی (قابل استفاده در تابستان 2025) به بولونیا فروخته شد که این باعث می شود روسوبلو نتواند این هافبک 20 ساله و در حال رشد را با قیمت بیشتری در آینده به فروش برساند. از این رو نراتزوری می تواند این بند را به نفع بولونیا حذف کند تا قیمت زیرکزی کمتر شود.

اینتر یک بازیکن جوان نیز به نام والنتین کاربونی دارد که می تواند برای رسیدن به زیرکزی او را با 30 میلیون یورو به فروش برساند. نراتزوری در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فیورنتینا برای وینگر ملی پوش و 19 ساله آرژانتینی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد را رد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)