Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیات منصفه مدیر مسئول پایگاه خبری بورس نیوز را به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود با اکثریت آرا در موضوع اتهام، مجرم دانست.

خبرگزاری میزان - احمد مومنی راد سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی با توجه به رسیدگی به دو پرونده‌ مطبوعاتی، اظهار کرد: در روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی ۲ پرونده رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده اول مربوط به متهم مدیر مسئول پایگاه خبری بورس نیوز به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که هیات منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام، متهم را مجرم دانست و نیز با اکثریت آرا، وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

مومنی راد خاطرنشان کرد: پرونده دوم مربوط به متهم مدیر مسئول حبرگزاری راه دانا به اتهام نشرمطالب غیر واقع به قصد اضرار به غیر بود که با توجه به رضایت مشروط شاکی و تقاضای استمهال وکیل متهم، دادگاه با این تقاضا موافقت کرد و رسیدگی به آینده موکول شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه مطبوعات هیات منصفه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه مطبوعات هیات منصفه مدیر مسئول هیات منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلج امیرحسینی، رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی نامه ای را درباره مصوبات جدید جذب هیات علمی به روسای هیات های اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام کرد:

جزئیات این مصوبات و نامه مربوط به آن به شرح زیر آمده است:

مصوبه جلسه۸۹۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اصلاحیه بندهای ۴ و ۵ آیین نامه تشکیل هیأت عالی جذب؛ بر اساس این مصوبه، تبدیل وضعیت اعضاء هیأت علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی منوط به احراز صلاحیت عمومی و کسب درصد معینی از جـداول امتیازات لازم برای ارتقاء به مرتبه دانشـیاری یا ارتقاء از یک مرتبه به مرتبه بالاتر است.

جداول امتیازات کما فی السابق بر اساس مصوبات جلسات ۱۹۶ و۲۶۳ هیات عالی جذب است. مگر آنکه هیأت امنای هر موسسه اقدام به تغییر آنها کند.

مصـوبه جلسه ۴۷۶ مـورخ۱۴۰۲.۱۲.۱۶ هیـات مرکزی جـذب درخصـوص تشـکیل شورای تحقیق؛ به منظور تـدقیق و تسـریع هرچه بیشتر در امر تحقیقـات و نیز رفع شـائبه هـای محتمل در مورد برخی پرونده ها، شورای تحقیق در دانشـگاه هـای دارای دفتر تحقیق تشـکیل می شود.

این شورا شامل پنج نفر متشـکل از دو نفر عضو هیأت علمی به نمایندگی از بسـیج اساتید دانشگاه، دو نفر عضو هیـأت علمی به نماینـدگی از دفتر نهـاد مقام معظم رهبری دانشـگاه و مسـئول دفتر تحقیق بعنوان دبیرشورا است.

جلسات شورا باحـداقل چهار نفر رسـمیت داشـته و مصوبات آن با نظر اکـثریت حاضـر در جلسـه معتـبر است.

وظـائف شـورا عبارتنـد از تصـمیم گیری نهـایی در مـورد پرونده هایی که منجر به عدم احرازصلاحیت می شـود و نیز همفکری و ارائه طریق جهت بهبودهرچه بیشتر روند انجام امر تحقیقات پرونده های جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی.

مصوبه جلسه۳۳۲ هیات عالی جذب درخصوص افزایش سن متقاضـیان ریاست موسسات غیردولتی-غیرانتفاعی (به پیوست).

کد خبر 6080059

دیگر خبرها

  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • باز کردن یکباره دامنه نوسان اقدام مناسبی خواهد بود؟
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد