Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی در میدان شادآباد اظهار کرد: عصر امروز ماشین راهسازی مشغول فعالیت بوده که در اثر برخورد با یکی از لوله‌های شبکه گاز استان در منطقه ۱۸ تهران باعث آسیب این لوله شده است.

وی گفت: برخورد با این لوله باعث نشتی گاز شده که به علت قدرت بالای نشتی، با اولین جرقه ای که در اطرافش به وجود آمده، آتش‌سوزی رخ داده ولی انفجاری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تصریح کرد: در محدوده وقوع حادثه، تا شعاع ۱۰۰ متر هیچ مستحدثات و ابنیه‌ای وجود نداشته و هیچ مصدومیت و فوتی نیز در این حادثه نداشتیم.

درجاتی با بیان اینکه دو ایستگاه آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شده و حریق اطفا شده است، افزود: هم اکنون نیروهای آتش نشانی در حال لکه‌گیری هستند و تیم‌های قطع برق و گاز نیز بلافاصله در محل حضور پیدا کردند و چند ساعت عملیات رفع عیب ادامه خواهد داشت که در این مدت برخی از مشترکین منطقه دچار قطعی گاز هستند و پس از آن وصل خواهد شد.

کد خبر 641600 برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد