Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رجانیوز، علی واعظ می‌گوید امریکا در این توافق به دنبال تعطیلی غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران در ازای آزادسازی یک میلیارد دلار از دارایی‌های ایران بوده است!

افشا شدن این پیشنهاد ناچیز و عجیب درحالی است که ایران فقط برای رفع تحریم پای میز مذاکرات حاضر شده اما امریکا درصدد است تا با پیشنهادهای حداقلی ایران را به عقب‌نشینی‌های حداکثری وادار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظ همچنین تصریح می‌کند که در دور جدید گفت‌وگوها، ایران از لحاظ فنی با دست پر به مذاکرات آمده و متنی با جزئیات فراوان برای رفع تحریم به طرف مقابل ارائه کرده است.

البته نوع بیان علی واعظ و نحوه روایت او به شکلی است که در نهایت ایران را متهم به عدم انعطاف کرده و سعی در تکمیل پازل مقصرنمایی ایران دارد که البته با وجود سوابق و نوع نگاه او و همکارانش در گروه بحران مسأله عجیبی نیست.

کد خبر 641605

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، زهرا بهاروند، معاون میراث فرهنگی لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک خرم آباد در سال‌های اخیر بر اثر رخداد‌های طبیعی همانند سیل و زلزله دچارآسیب شده بود که بعد از استحکام بخشی و مرمت آماده ثبت جهانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هم گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان حدود یکصد میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی قلعه اختصاص یافت که تمام این اعتبار در آزادسازی ضلع‌های جنوبی و شمالی هزینه شده است.

به گفته عطا حسن پور کارشناسان یونسکو امسال از این اثر بی نظیر بازدید خواهند کرد.

قلعه فلک الافلاک یکی از آثار تاریخی دوران ساسانی است که سال ۱۳۴۸ به شماره ۸۸۳ ثبت ملی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران
  • ثبات نسبی در بازار انرژی در پی کاهش تنش‌ها در خاورمیانه
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران | پاسخ در خارج از ایران؟‍!
  • بدعت جدیدی بین ایران و اسرائیل شکل نمی‌گیرد
  • وضع تحریم جدید نفتی علیه ایران توسط کنگره امریکا؟
  • قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب