Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با میزان کمک‌های مردمی در سال جاری اظهار کرد: در این زمینه باید به این نکته اشاره شود که کمک‌های مردمی در شرایط اقتصادی فعلی و همزمان با شیوع ویروس کرونا نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش یافته و فراتر از تصور ما بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در کمیته امداد به طور جدی پیگیری شده است، شفافیت در پرداخت‌ها بوده است به طوری که تمامی فرآیند پرداخت‌ها توسط خیرین و هموطنان قابل رؤیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگریان توضیح داد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند با مراجعه به سایت اکرام تمام فرآیندهای پرداختی به ایتام را به صورت روزانه، ماهانه و سالانه مشاهده کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به کمک‌های مومنانه تاکید کرد: سال گذشته میزان کمک‌های مومنانه نسبت به سال ۹۸، ۶۰ درصد افزایش یافت به طوری که میزان کمک‌های مومنانه در سال گذشته از یک هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان عبور کرد.

وی ادامه داد: با توجه به میزان کمک‌های مردمی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ و مقایسه آن نسبت به زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۷۱ درصدی کمک‌های مومنانه بوده ایم و پیش بینی می‌شود میزان کمک‌ها تا پایان سال جاری از مرز دو هزار میلیارد تومان عبور کند.

عسگریان در رابطه با میزان کمک‌های مومنانه در ۹ ماه سال جاری تاکید کرد: در این بخش یک هزار و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ هزار حامی ظرف یک سال گذشته توسط کمیته امداد جذب شده اند، ادامه داد: یکی از اقداماتی که برای طرح اکرام ایتام و طرح محسنین انجام شده است، افزایش میزان پرداختی به این افراد است و در حال حاضر ایتام ماهانه ۶۰۰ هزار تومان و محسنین بیش از ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

کد خبر 5369458 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد شهرداری تهران غلامحسین محسنی اژه ای شورای شهر تهران علیرضا زاکانی کلاهبرداری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلودگی هوا قوه قضاییه نیروی انتظامی شرکت مترو تهران آتش سوزی گردشگری سازمان تامین اجتماعی ترافیک کمک های مردمی کمک های مومنانه میزان کمک کمیته امداد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

رئیس جمهور بیان کرد: این خبر که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداشته باشیم، از وعده هایی است که تحقق یافته است؛ مردم انتظار دارند، دولت صادق الوعد باشد. البته با تلاش همه همکاران بوده است استانداران خراسان جنوبی، قم، فارس، همدان و گلستان در این باره توضیحاتشان را شنیدیم و از همه آنها تشکر می کنم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: خبر بسیار خوب امروز این است که تولید مسکن و بهره برداری از آن برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است. افزایش تولید مسکن و در اختیار مددجویان قرار دادن، از خبرهای خوبی است که حتما باید هم شاکر خداوند متعال باشیم و هم صمیمانه از همه کسانی که در تولید مسکن نقش داشته اند که رشد قابل توجهی داشته است. 

وی افزود :امیدوارم میزانی هم که در اختیار بنیاد مسکن و کمیته امداد است به نتیجه برسد و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم.

 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته