Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@03:14:02 GMT

استایل خاص و جذاب سیما خضرآبادی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۱۶۰

سیما خضرآبادی یکی از بازیگران زیبای  محبوب ایرانی است. سیما خضرآبادی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. همسر سیما خضرآبادی سهیل تیرگپ می باشد.

استایل شیک و خاص سیما خضرآبادی در جشنواره حافظ + عکس بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد 11 فرودین 1368 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است ، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است ، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم.

بازیگر فوق لیسانسه‌ها در کنار سیما خضرآبادی + عکس خانواده سیما خضرآبادی

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

استایل مدلینگی سیما خضرآبادی + عکس سرسختی ها پدر سیما خضرآبادی

دانش آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می خورد ، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

لباس زیبای سیما خضرآبادی در سالگرد ازدواجش به همراه همسرش + عکس اولین فعالیت هنری سیما خضرآبادی

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.او در سریال علی البدل هم بازی قابل قبولی را ایفا کرد.سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد.

سیما خضرآبادی و همسرش در خارج از کشور + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سیما خضرآبادی سیما خضرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌تیپ، جذاب، جسور؛ تقابل رم ده روسی و لورکوزن آلونسو در نیمه نهایی لیگ اروپا

گذر رم و لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا به یکدیگر افتاد.

لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مراحل جذاب پایانی نزدیک می شود. آاس رم، بایرلورکوزن، المپیک مارسی و آتالانتا چهار تیم حاضر در نیمه نهایی هستند.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا آاس رم - بایرلورکوزن / بازی رفت به میزبانی رم مارسی - آتالانتا / بازی رفت به میزبانی مارسی

دیدار رم و لورکوزن، تکرار تقابل دو تیم در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته است. رم با مورینیو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۱-۰ راهی فینال شد و دست ژابی آلونسو خالی ماند. این سرمربی اسپانیایی اکنون به عنوان قهرمان بوندسلیگا با رکورد ۴۴ بازی متوالی شکست ناپذیری، دوباره مقابل رم قرار می گیرد اما این بار دنیله ده روسی هدایت جالوروسی را برعهده دارد. ده روسی از زمان آمدن به رم، این تیم را متحول کرده و خیلی زود خود را به عنوان یکی از مستعدترین سرمربیان فوتبال اروپا معرفی کرد. ده روسی در ابتدای راهی است که ژابی آلونسو فصل گذشته با لورکوزن آغاز کرد و از همین حالا بسیاری از کارشناسان فوتبال اروپا، این دو سرمربی جوان را با یکدیگر مقایسه می کنند؛ خوش تیپ، جسور و خوش فکر!

گفتنی است رم و لورکوزن در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵/۱۶ نیز به مصاف یکدیگر رفتند که آنجا هم برتری برای رم بود. (۳-۲ در المپیکو؛ ۴-۴ در بای آرنا)

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • خوش‌تیپ، جذاب، جسور؛ تقابل رم ده روسی و لورکوزن آلونسو در نیمه نهایی لیگ اروپا
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود