Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از ارجاع پرونده اخلال‌گران نظام بانکی کشور برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام اقتصادی خبر داد. حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از ارجاع پرونده اخلال‌گران نظام بانکی کشور برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام اقتصادی خبر داد و عنوان کرد: کیفرخواست این پرونده یک ماه و نیم پیش در دادسرای گرگان صادر شد و پس از هماهنگی با معاون اول قوه قضاییه برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان، ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده ۳۰ نفر هستند و از طریق برداشت هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در قالب ۲ هزار و ۳۵۰ حساب بانکی از منابع بانک مرکزی، در نظام پولی و بانکی کشور اخلال عمده ایجاد کرده‌اند.   بیشتر بخوانید: صدور حکم متهمان پرونده ۱۳۰ میلیون یورویی در اصفهان وی عنوان کرد: در خلال رسیدگی به این پرونده ۳۰ هزار صفحه‌ای، ۲۸۵ نفر به دادسرا احضار و از آنان بازجویی و تحقیق شد و چند هیئت کارشناسی هم بررسی‌ها برای کشف وسعت تخلفات مالی صورت گرفته از سوی اعضای این باند را انجام دادند که مجموع این اقدامات همراه با پیچیدگی پرونده، علت زمان‌بر شدن تحقیقات برای تکمیل این پرونده ۱۵۵ جلدی بود.

آسیابی گفت: برای جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال، با تحقیقات گسترده بازپرس پرونده و کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان گلستان، حدود ۶ هزار میلیارد تومان از املاک، اموال، شمش طلا، کد‌های بورسی، خودرو‌های سنگین و دو کارخانه مربوط به متهمان که حاصل از جرم بود، شناسایی و توقیف شد که در نوع خود بی‌نظیر بود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این پرونده امروز در دادگاه ویژه استان گلستان ثبت شد و قضات این دادگاه مطالعه آن را آغاز کرده‌اند و به زودی وقت رسیدگی آن تعیین خواهد شد.

اعضای این باند دو سال پیش با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، در استان‌های گلستان و سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

این پرونده چهارمین پرونده‌ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: اخلال در نظام اقتصادی دادگستری گلستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخلال در نظام اقتصادی دادگستری گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان بانکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

جمهوری ایرلند روز چهارشنبه اعلام کرد که در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل مداخله خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند با بیان اینکه این وظیفه دادگاه بین‌المللی است که تصمیم بگیرد نسل کشی در غزه رخ داده یا خیر، به شماری از جنایات و اقدام ضد بشری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روند باید متوقف شود. دیدگاه جامعه جهانی روشن است. دیگر بس است.

وی درباره شکل این مداخله توضیحی نداد اما تاکید که این اقدام پس از تجزیه و تحلیل حقوقی و سیاستی و مشورت با چندین شریک از جمله آفریقای جنوبی اتخاذ شده است.

آفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ استآفریقای جنوبی خواستار صدور حکم بازداشت عاملان جرایم جنگی در غزه شدآفریقای جنوبی: کشورها باید تامین مالی ارتش اسرائیل را متوقف کنند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال