Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «بوتاکس» گفت: واقعیت اینکه هنوز باور نمی‌کنم که جایزه جشن حافظ را به من داده باشند، دریافت این جایزه برایم بسیار دور از ذهن بود، اتفاقی نشدنی که در کمال ناباوری برایم رخ داد.

سوسن پرور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی برای شبکه نمایش خانگی هستم و مقابل دوربین این سریال در ژانر کودک و نوجوان رفته‌ام اما به دلیل عدم پخش اطلاعات نمی توانم نامی از آن ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره دریافت جایزه جشن حافظ برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بوتاکس» افزود: واقعیت اینکه هنوز باور نمی‌کنم که جایزه جشن حافظ را به من داده باشند، دریافت این جایزه برایم بسیار دور از ذهن بود، اتفاقی نشدنی که در کمال ناباوری برایم رخ داد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» امکان موفقیت خود در سینما بعد از حضور در این فیلم را اینگونه توصیف کرد: هیچ چیز قطعی نیست و نمی توانم بگویم که این جایزه تضمین کننده آینده سینمایی من است، باید منتظر پیشنهادات بمانم و ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد. 

وی در همین رابطه ادامه داد: انتخاب نقش در سینما اتفاقی پنجاه پنجاه است، یعنی من به عنوان بازیگر بخشی از قضیه هستم و بخش مقابل انتخاب توسط تهیه کننده و یا کارگردان است، اینکه کاوه مظاهری برای فیلم بوتاکس روی من ریسک کرد بسیار برایم ارزشمند است اما باید دید که همه چنین ریسکی خواهند کرد یا خیر. 

بازیگر برنامه «کلبه عموپورنگ» درباره حضورش در سینما اظهار کرد: یک نکته وجود دارد، من با حضورم در فیلم بوتاکس و دریافت جوایز سینمایی داخلی و خارجی توانایی خود را ثابت کردم، نشان دادم که می توانم در سینما حرفی برای گفتن داشته باشم، حال نوبت کارگردانان است که به من اعتماد کنند.

وی در همین راستا افزود: بدون شک من یک بازیگرم، حضور در نقش‌ها و ژانرهای متفاوت را دوست دارم و از اینکه فعالیتم در سینما چندین برابر شود استقبال می کنم، چه کسی از اینکه در سینما حضور داشته باشد ناراحت می شود؟ اما مسئله آنجاست که همه چیز آن طور که من فکر می کنم نیست و باید دید مناسبات سینما به کدامین سمت پیش می رود. آنچه مسلم است اینکه من آغوشم را برای هر نقش سخت و پر از چالشی باز نگه می دارم و امیدوارم کارگردانان هم به سمتم بیایند. 

پرور درباره احتمال حضور به عنوان کارگردان سینما اضافه کرد: واقعیت امر هیچگاه به کارگردانی سینما فکر نمی کنم زیرا سوادش را ندارم، قضیه تئاتر کاملا متفاوت است، من در تئاتر کار کرده ام، می توانم گروهم را جمع کرده و اثری درخشان خلق کنم اما راستش را بگویم هیچ چیزی از کارگردانی در سینما نمی دانم و سراغش هم نخواهم رفت. 

وی درباره حواشی به وجود آمده در پی انتشار عکس «فرامرز صدیقی» افزود: به نظر من موضوع بسیار بزرگتر حواشی و موج پس از انتشار یک عکس است، بحث بر سر حمایت از پیشکسوتان نیست زیرا بسیاری از بازیگران که هنوز میانسال هم نشده اند در چرخه سینما حذف شده اند. 

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ما تعداد زیادی بازیگر داریم که همه بیکار مانده اند، از سویی میزان تولیداتمان بسیار کمتر از تعداد بازیگران است و از طرفی در آن تعداد محدود تولیدی هم چند بازیگر محدود حضور دارند. وقتی حرف از حمایت می زنیم باید ریشه ای به قضیه نگاه کنیم و اگر پرداخت پول یا وام حل کردن صورت مسئله است. 

وی با اشاره به بازی سیاوش طهمورث در سریال «زخم کاری» اذعان کرد: کافی است به دو قسمت حضور طهمورث در زخم کاری نگاه کنید تا ببیند که اگر به نسل پیشکسوت بها دهیم شاهد چه آثار درخشانی خواهیم بود. در همین لحظه من می توانم نام تعداد زیادی بازیگر معرکه را بگویم که هنوز شصت ساله هم نشده اما بیکارند.

پرور در همین رابطه خاطرنشان کرد: به عنوان مثال من در فیلمی مثل بوتاکس دیده شدم، اما سینما حرفه ناامنی است، هیچ تضمینی نیست که باز هم در اثری نقش اصلی بازی کنم، همین ناامنی باعث شده تا وضعیت پیشکسوتان سینما تا این حد ناگوار باشد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد

به نقل از موزه سینما، همزمان با هفتم فروردین، زادروز پوران درخشنده کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران، سه جایزه شامل جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم باکو برای «بچه‌های ابدی»، جایزه بانوی طلایی (به عنوان نخستین بانوی کارگردان و فیلمساز ایران) و سردیس و تمبر اختصاصی از جشنواره رمز موفقیت توسط این هنرمند به موزه سینما اهدا شد.

لوح زرین بهترین فیلم از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از ششمین جشنواره فیلم فجر برای پرنده کوچک خوشبختی، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای «هیس… دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم بلند از بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هفت تندیس پروانه زرین از جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای بچه‌های ابدی، دیپلم افتخار از اولین دوره جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا برای «رابطه»، دیپلم افتخار از سومین جشنواره فیلم زنان از آرژانتین برای پرنده کوچک خوشبختی و «زمان از دست رفته»، برنده مشعل طلایی از دومین جشنواره فیلم غیرمتعهد‌ها در کره شمالی برای پرنده کوچک خوشبختی، تندیس ابوریحان در دومین آیین سپاس از تهیه‌کنندگان برتر سینمای ایران، برنده جایزه جشنواره گلوبال هندوستان به پاس تلاش‌های صادقانه در طول سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم از جمله جوایز و افتخارات دیگری است که ایند هنرمند به دست آورده است.

پوران درخشنده ساخت فیلم‌هایی همچون زیر سقف دودی، هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند، پرنده کوچک خوشبختی، بچه‌های ابدی، خواب‌های دنباله دار، رویای خیس، شمعی در باد، رابطه و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • یک دهه تورم اقتصادی و رکود فکری در گیشه
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس