Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، کلنگ احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر و خیرین در بخش احمدآباد مستوفی این شهرستان به زمین زده شد.

مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در حاشیه آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز زمانیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به همت و تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز و با مشارکت سازمان نوسازی مدارس تعداد ۵۰ باب مدرسه توسط خیرین در سطح شهرستان های استان تهران در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزان با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان تهران، افزود: با توجه به جمعیت دانش‌آموزی و قدمت بالای فضاهای آموزشی استان تهران بهسازی و نوسازی و رفع کمبودهای فضاهای آموزشی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های مجمع خیرین است که با اقدامات انجام شده تعداد زیادی از این نوع مدارس در سطح شهرستان های استان تهران احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی تاکید کرد: در شهرستان اسلامشهر خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و با استقبال چشمگیر خیرین شاهد احداث تعداد زیادی از مدارس خیری در این شهرستان هستیم که امروز هم به همت خیر نیکوکار نعمت الله زمانیان یک باب مدرسه ۶ کلاسه با ۳۱۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی مدارس کلنگ‌زنی شد تا در اسرع وقت احداث و برای سال تحصیلی آینده آماده بهره‌برداری شود.

پیروزان با قدردانی از حمایت ها و همراهی خیرین نیکوکار برای مشارکت در امر جهاد مدرسه سازی خاطرنشان کرد: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز زمانیان در محل مدرسه سابق و فرسوده شهر احمدآباد که مدتها متروکه شده بود، احداث می‌شود که با بهره‌برداری از این مدرسه بخش عظیمی از مشکلات فضاهای آموزشی این منطقه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه استان تهران آموزش و پرورش مشارکت مدرسه ۶ کلاسه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه کاره عصمت، الغدیر، ساختمان مرکز مشکلات یادگیری، مدارس خیری ظفرکش، هُدر و سیلاب در شهرستان سلماس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال  حاضر ۲۵۵ باب مدرسه شامل بر  یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان در حال ساخت است که با تکمیل این تعداد کلاس درس، سرانه فضای آموزشی در استان به ۴ و هشت دهم مترمربع خواهد رسید.

قهرمان رحمانی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع می‌باشد که در مقایسه با میانگین کشوری یک مترمربع تفاوت دارد که انشالله رفع خواهد شد.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری برای توسعه و احداث مدرسه در استان یک هزار ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال بیش از ۵۰۰ کلاس درس از آنها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای تکمیل مدارس در دست احداث استان علاوه بر اعتبارات سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در خواست شده است که در صورت تخصیص آن امسال ساخت یکصد کلاس درس دیگر به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر ۱۰ مدرسه در شهرستان سلماس در دست احداث می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند