Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:13:08 GMT

شکست دیشب هر سه حریف تیم ملی ایران در جام عرب

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۳۴۳

مسابقات مرحله گروهی جام جهانی عرب دوشنبه شب پیگیری شد که در سه دیدار، تیم‌های ملی سوریه، امارات و عراق که حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند، برابر حریفان خود شکست خوردند.

 

تیم ملی سوریه که از دو دیدار قبلی خود صاحب سه امتیاز شده بود، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الجنوب قطر مقابل تیم ملی موریتانی قرار گرفت که با دریافت گل در دقیقه ۵+۹۰ نتوانست صاحب امتیاز شود و با نتیجه ۲ بر یک برابر موریتانی که دو باخت داشت، مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دیگر مسابقه مرحله گروهی جام جهانی عرب، تیم ملی امارات از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه شب به مصاف تیم ملی تونس رفت و با گلی که در دقیقه ۱۰ توسط سیف‌الدین جزیری دریافت کرد، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و نتوانست به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

تیم ملی امارات با شکست مقابل تونس، ۶ امتیازی ماند و بخاطر تفاضل گل کمتر، پایین‌تر از این حریف خود قرار گرفت و در رده دوم جدول گروه B جام جهانی عرب ایستاد و تیم ملی سوریه نیز با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به موریتانی، با حضور در رده سوم به کارش در این رقابت‌ها پایان داد.

همچنین تیم ملی عراق که حریف بعدی ملی‌پوشان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه البیت به مصاف تیم ملی قطر رفت و شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد تا سه امتیازی و در رده سوم جدول گروه A جام جهانی عرب بماند و نتواند به مرحله بعد راه پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ جام عرب مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ جام جهانی عرب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران امروز در آخرین مسابقه دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق به کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل کویت شد تا به‌عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ملی پوشان فوتسال ایران پس از کسب سه پیروزی متوالی و صدرنشینی در گروه D جام ملت‌های آسیا، باید از ساعت 12:30 روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C بروند.

تیم ملی فوتسال ایران در صورت کسب پیروزی مقابل قرقیزستان و راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی را هم به دست می‌آورد و می‌تواند چهارشنبه به این مهم برسد.

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه 5 اردیبهشت
تاجیکستان - افغانستان، ساعت 10:30
ایران - قرقیزستان / ساعت 12:30
تایلند - عراق / ساعت 14:30
ازبکستان - ویتنام / ساعت 17:30

البته تیم ملی فوتسال ایران در صورت شکست مقابل قرقیزستان هم شانس راهیابی به جام جهانی را دارد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ازبکستان به دلیل میزبانی در جام جهانی، به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند و در آن صورت، شاگردان شمسایی با موفقیت در مرحله پلی‌آف این سهمیه را می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات