Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ "ابراهیم کوچکزائی" فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی درخیابان قدس شهر چابهار و متواری شدن عامل آن موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس اطلاعات شهرستان چابهار، در نهایت، عامل این تیراندازی شناسایی و متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه کلت کمری از او کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "کوچکزائی" با بیان اینکه علت تیراندازی بر اثر اختلاف مالی بوده است، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

گفتنی است،: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری شرور تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران

 در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله "شوش" تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش در محدوده محله "شوش"دستگیر کردند.

این گزارش حاکی است، متهم دستگیر شده فردی شرور و اراذل و اوباش می‌باشد و در حین دستگیری نیز از فرمان پلیسی تمرد و به سمت ماموران حمله ور شده بود.

گفتنی است، پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین