Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: با رویکرد حضور طیفی از جوانان انقلابی معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری کادرسازی خواهم کرد.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند در نشست شورای اداری استان کرمان با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، معاون سیاسی وزیر کشور، اعضای شورای تامین و ارتباط تصویری فرمانداران سراسر استان اظهار داشت: از وزیر کشور و همه کسانی که زمینه تداوم خدمت را برای من در این استان پرمسئولیت و بزرگ فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حدود یک سال حضور خود در جایگاه استانداری کرمان عنوان کرد: یک سال قبل و به هنگام حضورم در استان حرف‌هایی را گفتم که می‌توانم همان‌ها را امروز تکرار کنم.

زینی‌وند افزود: سال‌ها است از وابستگی به جناح های خاص، خودم را جدا کردم و فقط خود را نیروی نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و باز هم تاکید می‌کنم در این دوره جدید خود را ذیل منظومه گفتمانی فاخر مقام معظم رهبری به ویژه در قالب بیانیه گام دوم می‌دانم.

وی اضافه کرد: خودم را ملزم می‌دانم که بند بند مولفه های مکتب شهید سلیمانی را در این استان به عنوان زادگاه و مرقد شهید سلیمانی اجرا و عمل کنم، کما اینکه در یک سال گذشته نیز تلاش کردم در تولید گفتمان و رفتار این اقدام را داشته باشم.

استاندار کرمان اظهار داشت: در چارچوب تدابیر و سیاست‌های دولت که برای کشور نجات‌بخش خواهند بود، اقدامات را به نحو احسن انجام خواهم داد.

زینی‌وند گفت: در به کارگیری نیروها هم خیلی از افراد خودشان اعلام استعفا کردند و شخصا هم به وزیر کشور اعلام کردم که اگر صلاح می‌دانند در عرصه دیگری خدمت کنم.

وی اظهار داشت: با رویکرد حضور طیفی از جوانان انقلابی معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری کادرسازی خواهم کرد و استان را که تسلط همه جانبه بر آن دارم در شان این مردم تا زمانی که اعتماد دولت بر من باقی باشد اداره خواهم کرد.

استاندار کرمان با معرفی دکتر رحمان جلالی به سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: ایشان از جوانان انقلابی هستند که در مهمترین سمت استان منصوب می‌شوند.

دکتر زینی‌وند اظهار داشت: دکتر محمدصادق بصیری استاد تمام دانشگاه شهید باهنر و فرد خلاق و پرکار هستند و در یک سال گذشته متخلق به اخلاق نیکو بودند.

وی، دکتر بصیری را پیشگام در مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: در ستاد کرونا شبانه‌روز پای کار بودند، از ایشان درخواست کردیم تا انتصابات جدید و تعیین تکلیف دولت حضور داشته باشند.

استاندار کرمان بیان کرد: با توجه به اهمیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و انتصابات در بخش‌ها و شهرستان‌ها، آقای دکتر رحمان جلالی را بدون اینکه فردی ایشان را معرفی کرده باشد انتخاب کزدم.

دکتر زینی‌وند اظهار داشت: من را نظام جمهوری اسلامی استاندار کرد، من محصول کار درست ساختارهای نظام جمهوری اسلامی هستم و هیچ کس از من حمایت نکرد و تنها خودم را ثابت کردم.

وی افزود: از بزرگانی چون دکتر وحیدی آموختم و تا جایی که توانستم در این سال‌ها آنها را به کار گرفتم و الان هم هیچ لزومی به تغییر رفتار من نیست. چون رفتار من یک رفتار حاکمیتی در چارچوب نظام بوده است.

استاندار کرمان اظهار داشت: تولید گفتمان من را در ده سال گذشته می‌توانید دنبال کنید، از مسئولان سیاسی بودم که بیشترین تولید گفتمان را ذیل گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه‌ های مختلف داشته‌ام و با قدرت بیشتر در این دولت ادامه می دهم.

دکتر زینی‌وند افزود: دکتر رحمان جلالی را جوانی صاحب گفتمان دیدم و هیچ کس ایشان را به من معرفی نکرد، اما در مشورت با دیگران همه ایشان را تایید کردند.

وی تصریح کرد: دکتر رحمان جلالی از جوانانی است که بیشترین سهم را در تولید گفتمان انقلاب در فضای مجازی و راهبردی دارند و ایشان را مدیری دیدم که می‌تواند این مسئولیت را به خوبی ارائه دهد.

استاندار کرمان همچنین آقای پورمحمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی و از زحمات آقای فصیحی هرندی تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اداری معاون سیاسی اعضای شورای وزیر کشور نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری دولت جمهوری اسلامی اخلاق نظام جمهوری انقلاب فضای مجازی پورمحمدی جوانان انقلابی استاندار کرمان زینی وند زینی وند استاندار کرمان مقام معظم رهبری جوانان انقلابی استاندار کرمان جمهوری اسلامی تولید گفتمان وزیر کشور زینی وند یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران

ایسنا/ایلام معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

«محمدحسن نامی» با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان کرد: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نامی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشانگر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

 دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان نظیر سازمان مدیریت بحران و هلال احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد. امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاکسازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم و وزیر کشور اخیراً در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام، عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص یابد که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

 بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، گفت: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری درحال بررسی است که امیدواریم اعتبارات این موضوع بطور کامل تامین شود.

وی از رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت شود.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، یادآورشد: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از  ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تامین این مبلغ اعتبار داریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی