Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ابراهیم عزیزپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس‌آباد گفت: ۳۰۰ مترمربع زمین از سوی وراث شادروان حاج مصطفی عباس پور به ارزش ۱۵ میلیارد ریال جهت احداث واحدمسکونی برای نیازمندان در روستای شجاع محله شهرستان عباس‌آباد وقف شد.

او گفت: این قطعه زمین برای ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس‌آباد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴ مورد وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسید، گفت: ارزش وقف بر هیچ کسی پوشیده نیست به همین دلیل شاهد پیش قدمی واقفان هستیم که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه نیازمندان مازندران سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارم فروردین ماه امسال شکایتی از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنجان مبنی بر تصرف زمین‌های این اداره توسط ۲ نفر به فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان واصل شد.

وی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان مشخص شد متهمان اقدام به تصرف زمین‌های دولتی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارائه شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حکم قطعی خلع ید و قلع و قمع مستحدثات و تفکیک اراضی دولتی از سوی مقام قضائی صادر شد گفت: در نهایت زمین‌های مذکور رفع تصرف شده و به اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بازگردانده شد.

کد خبر 6064364

دیگر خبرها

  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • امیرعبداللهیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد
  • کمک ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین ممقان در سال گذشته
  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • بانوی رودسری یک قطعه باغ چای خود را وقف کرد