Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:05:57 GMT

کشتار و ذبح اسب در شهر سنندج

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۶۵۰

کشتار و ذبح اسب در شهر سنندج

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل دامپزشکی کردستان در خبر فوری که در صفحات مجازی خود منتشر کرده از اقدام صبح دوشنبه اکیپ اداره کل دامپزشکی کردستان و عوامل انتظامی در برخورد با کشتار غیر مجاز و غیر بهداشتی اسب در یک پارکینگ مسکونی در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد.

در این طرح مقادیری گوشت فاسد و غیرقابل مصرف نیز ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامپزشکی بارها تاکید کرده شهروندان گوشت مصرفی خود را از مراکز مجاز که مهر و تاریخ مصرف دارند تهیه کنند.

هنوز در برخی نواحی منفصل شهری در شهرستان‌های مختلف کردستان تعدادی از مردم مبادرت به خرید گوشت قرمز خارج از دایره نظارت دامپزشکی می‌کنند و در شهرستان‌هایی همچون بانه، مریوان و سقز مردم مرغ زنده غیر تأیید خریداری و مصرف می‌کنند.

کد خبر 5369517

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج دامپزشکی کشتارگاه گوشت قرمز دامپزشکی کردستان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون امور اقتصادی استانداری کردستان در جلسه با اعضای اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به برنامه ریزی برای حل مسائل کلان استان در حوزه اقتصادی و لزوم اجرای کامل طرح جامع توسعه باشماق گفت: در نشست پیش رو با هیئت دولت مسائل مربوط به تجارت خارجی و بازرگانی و مناطق آزاد، تجاری و اقتصادی استان مطرح و برای آن چاره اندیشی می‌شود.

نوری از ایجاد زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های فرش و محصولات صیفی و باغی خبر داد و افزود: زنجیره دام و طیور و گوشت مرغ هم اکنون در استان فعال است و با راه اندازی کارخانجات ذوب آهن زنجیره تولید فولاد نیز در کردستان تکمیل می‌شود.

عبدالملکی رئیس اتاق سنندج هم در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این اتاق عنوان کرد: در اتاق سنندج رصدخانه تحقق شعار سال راه اندازی می‌شود.

امانی رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز با اشاره به اینکه تفاوت معنادار سرانه زمین‌های صنعتی استان با میانگین کشوری عقب ماندگی صنعت و تولید را در استان به دنبال داشته است گفت: ایجاد شهرک صنعتی مشترک با اقلیم کردستان عراق می‌تواند توسعه تجارت خارجی استان را موجب شود.

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم