Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:27:28 GMT

طرح آبرسانی به روستا بیدو دشتستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۷۴۷

طرح آبرسانی به روستا بیدو دشتستان افتتاح شد

ایسنا/بوشهر در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان، معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران محلی طرح آبرسانی به روستای بیدو دشتستان با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این مراسم با اشاره به تدوین طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها اظهار کرد: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب تحقق مطالبات و رضایت مردم است که در این راستا تلاش شبانه‌روزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله دوانی به طرح آبرسانی به روستا بیدو دشتستان پرداخت و تصریح کرد: این طرح شامل حفر، تجهیز و راه‌اندازی یک چاه با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال است که قادر است ۳ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی ۴۹ خانوار روستای بیدو با جمعیت ۱۷۷ نفر را تامین کند.

وی اجرا ۳ کیلومتر شبکه توزیع آب را از دیگر ویژگی‌های طرح یاد شده دانست و افزود: در اجرا این ‌طرح شبکه توزیع و انشعاب خانگی با اعتبار ۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، اجرا ۷۵۰ متر شبکه برق‌رسانی فشار متوسط را از دیگر مشخصات طرح آبرسانی به بیدو دشتستان دانست و گفت: برای اجرا شبکه برق‌رسانی و نصب ترانسفورماتور ۹.۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

دوانی اعتبار کل طرح را ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وبا استفاده از منابع داخلی آبفا دانست و با تبریک به خانوارهای روستا بیدو تصریح کرد: مدیریت مصرف آب یکی از ضروریات است که امید می رود در دستور کار مشترکین قرار بگیرد.

فرماندار دشتستان هم با قدردانی از خدمات و تلاش شرکت آب و فاضلاب در تحقق مطالبات مردم افزود: با اجرا این طرح آبرسانی یکی از مطالبات مهم مردم روستا بیدو برطرف شد.

فتح الله نوروزی افزود: خوشحالم که با همکاری و پیگیری مجموعه آبفا این پروژه با اعتباربالغ بر ۲۲ میلیارد ریال شامل حفر، تجهیز و راه اندازی چاه و عملیات برق‌رسانی شبکه توزیع در یکی از دورترین نقاط شهرستان دشتستان افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها طرح آبرسانی استان بوشهر شرکت آب و فاضلاب طرح آبرسانی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان