Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، ابراهیم عزیزپور در گفت‌وگویی با اشاره به وقف جدید دیگر در شهرستان عباس‌آباد، اظهار کرد: یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰مترمربع از سوی وراث شادروان حاج مصطفی عباس پور به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت احداث واحدمسکونی برای نیازمندان در روستای شجاع محله شهرستان عباس‌آباد وقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این قطعه زمین برای ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفت. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس‌آباد با اعلام اینکه از ابتدای امسال ۴ مورد وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسید، گفت: ارزش وقف بر هیچ کسی پوشیده نیست به همین دلیل شاهد پیش قدمی واقفان هستیم که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: وقف جدید عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد