Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از EFE، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو درورزشگاه دراگائو باید از اتلتیکو مادرید پذیرایی کند.

دو تیم برای صعود به دور بعد به پیروزی در  این بازی نیاز دارند. در این گروه لیورپول با ۱۵ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرده و پورتو با ۵ امتیاز دوم است این درحالی است که میلان و اتلتیکو هم ۴ امتیاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی قبل از بازی گفت: اتلتیکو تیم خوبی است و احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم اما پورتو هم تیم باتجربه‌ای در لیگ قهرمانان اروپا است و تاریخ درخشانی دارد. ما می دانیم که بازی سختی در انتظار ما است.

او ادامه داد: ما در گروه سختی قرار داشتیم. اتلتیکو تیم بسیار خوبی است اما ما هم پورتو هستیم. برای صعود به دور بعد تنها باید پیروز شد. همه بازی های در لیگ قهرمانان اروپا سخت هستند. ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم. اهمیتی به حریف نمی‌دهیم با این حال هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

طارمی در پایان گفت: اتلتیکو مادرید برای پیروزی به پرتغال آمده است و تلاش زیادی خواهد کرد اما من اطمینان دارم که در این بازی به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

کد خبر 641640 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند

یک سایت پرتغالی گزارشی درباره بازگشت مهدی طارمی به ترکیب پورتو منتشر کرد.

طرفداری | تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد.

نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد
  • (عکس) مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفنه نشده روی طارمی
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند