Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:23:03 GMT

دو روز متوالی بدون فوتی کرونایی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۰۰۴

دو روز متوالی بدون فوتی کرونایی در قزوین

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: قزوین روزهای 13 و 14 آذر ماه دو روز متوالی بدون فوتی کرونایی را سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به تسریع در واکسیناسیون عمومی در دو روز گذشته هیچگونه آمار فوتی کرونایی در استان گزارش نشده است.

حبیبی، گفت: در دو روز گذشته خوشبختانه هیچگونه گزارش فوتی کرونایی در استان اعلام نشده است و امیدواریم این روند پایدار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر دو شهرستان قزوین و تاکستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و  چهار شهرستان دیگر در وضعیت رنگ بندی آبی قرار گرفته اند و همچنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون، امیدواریم تمام شهرستان های استان در وضعیت مناسب قرار بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ادامه با تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی و ادامه روند واکسیناسیون یادآورشد: در مجموع ۲۰۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های قزوین بستری هستند و فقط در سه بیمارستان ولایت، بوعلی، رازی، بیماران کرونایی پذیرش می شوند و بقیه بیمارستان ها از حیث کرونا پاک هستند.

حبیبی گفت: درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال برای یک دوز ۹۲ درصد است و حدود ۷۸ درصد هم دوز دوم  واکسن را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی فوتی کرونایی دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با جابه‌جایی ۱۲ میلیون و ۲۲۷ هزار تن کالا عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حوزه حمل بار در سال گذشته حدود ۱۰ درصد درصد رشد داشته است.

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از رشد حدود ۱۰ درصدی حمل کالا در این استان خبر داد و اظهار کرد: با جابه‌جایی ۱۲ میلیون و ۲۲۷ هزار تن کالا عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حوزه حمل بار در سال گذشته حدود ۱۰ درصد درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد صدور بارنامه هم به ۸۰۴ هزار و ۸۹۷ برگ رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ با رشد حدود ۷ درصدی همراه بوده است که رشد مناسبی به شمار می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنین با اشاره به راهکارهای بهبود فضای کسب‌وکار در صنعت حمل‌ونقل استان گفت: جلوگیری از فرار بار، ترغیب صاحبان کالا به بهره‌گیری از عملیات حمل قانونمند بار تحت صحابت بارنامه، ارتقای فضای قانونمداری در پایانه عمومی بار و توزیع عادلانه کالا از جمله این راهکارهاست.

حق‌لطفی ادامه داد: بهسازی فضای فیزیکی پایانه، تعامل انجمن‌ها و بخش خصوصی برای برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، ارتقای حفاظت فیزیکی پایانه از طریق نصب دوربین‌های نظارتی و بهبود روشنایی پارکینگ‌ها از دیگر راهکارهای این حوزه به شمار می‌رود.

وی همچنین درباره روند پیشرفت طرح‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه احداث و بهسازی راه‌های روستایی این استان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین استان قزوین با این قرارگاه ۶۶۷ کیلومتر راه روستایی با بیش از ۲۰ خانوار در استان قزوین طی مدت سه سال احداث، اصلاح و بهسازی خواهد شد.

کد خبر 745597

دیگر خبرها

  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجای گذاشت
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود