Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از دانشگاه و دانشجوی ایرانی به عنوان نمادی از آگاهی‌بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه یاد کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی با انتشار پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان پر تلاش میهن اسلامی و استان سمنان تبریک گفت

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری در این پیام آورده است :

شانزدهم آذر هر سال یادآور حرکتی درخشان و طلیعه ای پرشکوه از جنبش و تکاپوی جوانانی است که آزادی و آزادگی را با صدایی رسا فریاد نموده و تن از قید و بند اسارت استبداد، رهایی بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان رشید و دانشجویان فداکار و غیرتمندی که سینه خویش را آماج گلوله‌های بدخواهان و کینه توزان این کشور قرارداده و ندای حق طلبی ملت بزرگ‌ایران را در گوش جهانیان فریاد زدند. 

آری ، امروز دانشگاه و دانشجوی ایرانی نمادی از آگاهی‌بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه  است که با سلاح علم و دانش به پیکار با شب پرستان و کور دلان پرداخته و بیرق افتخار و اقتدار این سرزمین اساطیری و الهی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآورده است.‌

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنبش دانشجویی و بویژه با ادای احترام به روح بلند دانشجویان شهید استان سمنان ، فرارسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو را به تمامی دانشجویان ، اساتید محترم دانشگاه و پویندگان طریق علم آموزی و معرفت در سراسر میهن اسلامی و بخصوص مراکز آموزش عالی در استان پهناور سمنان تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو فضای سازنده اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی ایجاد شده در راستای سیاست ها و برنامه های دولت جهادی و مردمی آیت الله دکتر رئیسی ، در جهت کسب علم و دانش ، آرمان گرایی ، فساد ستیزی ، عدالت محوری ، حقیقت جویی ،  آزادی طلبی و توجه به ارزشهای والای انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سمنان روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان (استان کرمان) در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند و تحقیقات اولیه آغاز می شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف جسد دانشجوی دانشگاه مازندران کشف جسد دو فرد مفقود شده در کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • موفقیت ساخت بلوک بتنی جدید به همت دانشجوی تفتی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان/ نمادی از فرهنگ پهلوانی در« پهلوان و فیل»
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است