Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: با افزایش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان اسلام آباد غرب وضعیت کرونایی شهرستان از زرد به آبی تغییر یافته است.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶ هزار و ۵۳۴ نفر در بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب بستری شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۱۱۰ نفر بستری و ۴۳۵ نفر نیز فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلام آباد غرب بیان داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب از تمامی شهرستان‌های اطراف خود به خصوص سرپل ذهاب و دالاهو مراجعه کننده داشته و این آمار مختص به مردم اسلام آباد غرب نیست.

حیدری ادامه داد: تاکنون ۱۶ هزار و ۳۶۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته شبکه بهداشت اسلام آباد غرب مراجعه کرده و در مراکز ۱۶ ساعته هر ۲ بخش اسلام آباد غرب شامل بخش مرکزی و بخش حمیل ۲۰ هزار و ۳۲ مورد تست کرونا انجام شده است.

او با اشاره به فرایند واکسیناسیون در شهرستان اسلام آباد غرب، گفت: تاکنون ۸۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال اسلام آباد غرب دز نخست، ۶۸ درصد دز دوم و ۲ هزار و ۷۲۹ نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به میزان واکسیناسیون دانش آموزی در اسلام آباد غرب،اظهار داشت: ۹۱ درصد دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال دز نخست و ۷۰ درصد آنان نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری واکسیناسیون فوتی های کرونا شهرستان اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • (تصاویر) بیلبوردهای استقبال از رئیسی در اسلام آباد پاکستان
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • فیلم/ استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه اسلام آباد