Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:41:38 GMT

معمای گروه دو برای صعود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۳۱۹

معمای گروه دو برای صعود

شب اول هفته ششم و آخر لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود و تکلیف صعود تیم های گروه های یک تا چهار مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب اول از هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان اروپا امشب- سه شنبه، ۱۶ آذر ماه از گروه A تا D برگزار می‌شود تا تکلیف گروه‌ها و تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به صورت کامل مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه A؛ نبرد کوچک ترها برای لیگ اروپا

در این گروه صعود تیم‌های نفتی منچستر سیتی و پاری سن ژرمن قطعی شده است و به نحوی می‌توان گفت که نتایج این دو تیم در بازی‌های امشب، هیچ تغییری در جایگاه آنها ایجاد نمی‌کند. تیم پپ با برتری ارزشمند هفته پنجم مقابل پسران پوچتینو، با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و نماینده فرانسه هم دوم است. بدون شک رقابت اصلی امشب میان تیم‌های کلوب بروخه و لایپزیگ آلمان است که هر دو تیم چهار امتیازی هستند و می‌خواهند به لیگ اروپا راه پیدا کنند. از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه، دو بازی این گروه به صورت همزمان انجام می‌شود تا تیم سوم و راه یافته به لیگ اروپا مشخص شود. پاری سن ژرمن با قضاوت "گیل مانزانو" اسپانیایی، در خانه از بروخه پذیرایی می‌کند و تیم لایپزیگ هم با داوری "ساندرو شرر" سوئیسی در ردبول آره نا از تیم پپ میزبانی می‌کند. شاید کار آلمانی‌ها برای صعود راحت تر از نماینده بلژیک باشد؛ چراکه آنها در خانه میزبان حریف هستند و با فشار تماشاگران خودی می‌توانند نتیجه بگیرند. هرچند که این نکته را هم باید در نظر داشت که سیتیزن ها در ۷ بازی اخیر، شکستی ثبت نکرده اند.

گروه B؛ جنگ صعود در دراگائو

در این گروه پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قضاوت "کلمنت تورپین" فرانسوی میزبان آتلتیکو مادرید است. میزبانی این جدال بر عهده ورزشگاه دراگائوی پورتو است. تقابل امشب یک جنگ تمام عیار است. تیم سیمئونه چهار امتیاز اندوخته دارد برای رفتن به مرحله بعد، باید حتماً حریفش را شکست دهد. البته تیم کونسیسائو که مهدی طارمی را در اختیار دارد تلاش می‌کند با شکست تیم روخی بلانکوس راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود. حمایت هواداران و روی فرم بودن مهاجم ایرانی کمک زیادی به تیم آبی پوش پرتغالی خواهد کرد. پورتو با برتری روحیه بخش و سه گله برابر پورتیموننزه در لیگ داخلی، به مصاف حریف می‌آید و تیم الچولو با روحیه‌ای نسبتاً ضعیف ناشی از شکست برابر مایورکا در لالیگا، رو در روی رقیب قرار می‌گیرد.

البته مصاف لیورپول و میلان جذاب خواهد بود. این مسابقه با سوت "دنیل ماکلیه" هلندی به میزبانی آنفیلد انجام می‌شود. تیم کلوپ حال و روز فوق العاده ای دارد. آنها در لیگ با یک امتیاز اختلاف در رده دوم پشت سر منچستر سیتی هستند و در گروه خود هم همه بازی‌ها را با برتری تمام کرده است. روسونری که هفته پیش به دراماتیک‌ترین شکل ممکن تیم آتلتیکو را شکست داد، حالا همانند تیم اسپانیایی ۴ امتیازی است و شانس صعود دارد. با این وجود تیم پیولی در سری آ خیره کننده کار کرده و با ۳۸ امتیاز مدعیان را جا گذاشته و به صدر چسبیده است. درست است که تیم کلوپ در ۵ بازی اخیرش پیروز شده، اما باید منتظر ماند و دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

گروه C؛ بازی‌های تشریفاتی

در این گروه بازی‌های تشریفاتی برگزار خواهد شد. آژاکس ترسناک تن هاخ، همه تیم را از دم تیغ گذارنده است. فرقی نداد لیگ هلند باشد یا لیگ قهرمانان اروپا؛ آنها همه جا صدر نشین هستند. از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه، تیم هلندی با قضاوت "داویده ماسا" ایتالیایی در ورزشگاه یوهان کرویف آره نا، میزبان اسپورتیگ است. تیم ژسوس با برتری در بازی مهم هفته پیش برابر دورتموند، با ۹ امتیاز، صعودش به مرحله حذفی UCL را قطعی کرده است. آژاکس هم با ۱۵ امتیاز کامل رده اول را مقتدرانه در اختیار دارد و به دنبال حفظ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی است.
در دیگر دیدار این گروه، دورتموند به مصاف بشیکتاش می‌رود. قضاوت این بازی که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک وستفالن برگزار می‌شود، بر عهده "فرانسیس لاتوژیر" فرانسوی است. تیم مارکو رز با شکست در داربی درکلاسیکر پا به این مصاف می‌گذارند، درحالی که با ۶ امتیاز از گروه خود هم حذف شده اند. جالب است بدانید که بشیکتاش هم که بدون امتیاز است و تفاضل منفی ۱۱ را ثبت کرده است، در ۷ بازی اخیرش بردی تجربه نکرده است.

گروه D؛ نبرد برنابئو برای صدرنشینی

از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهم‌ترین بازی ما بین رئال مادرید میزبان و اینتر برگزار می‌شود. قضاوت این بازی برعهده "فلیکس بریخ" آلمانی است. تیم آنچلوتی این روزها حسابی روی فرم قرار دارد، لوس بلانکوس این هفته با دو گل از سد سوسیه داد بالای جدولی عبور کرد و در صدر جدول ۳۹ امتیازی شد تا اختلافش با سویای رده دومی به ۷ امتیاز برسد. تیم کارلتو در لیگ قهرمانان هم با اینکه آن اوایل روند نا مطمئنی داشت، توانست شاختار و شریف را ببرد تا به اوضاعش سر و سامان دهد و با ۱۲ امتیاز به صدر جدول گروه برود. حریف امشب آنها، تیم منسجم سیمونه اینزاگی است. افعی‌ها همچون فصل پیش، در سری آ درخشان ظاهر شده اند و با ۳۷ امتیاز پشت سر همشهری خود یعنی میلان ۳۸ امتیازی قرار گرفته است. نراتزوری با برد روحیه بخش و ۲ گله مقابل رم مورینیو، پا به پایتخت اسپانیا می‌گذارد.

در دیگر دیدار این گروه شریف به مصاف شاختار می‌رود. شریف پس از دو برد مهم مقابل رئال و شاختار ۶ امتیازی شد ولی در ادامه افت کرد و نتوانست امتیازاتش را بالا ببرد تا اینکه بازی این هفته اش مقابل نماینده اوکراین تشریفاتی باشد و نماینده مولداوی هم راهی لیگ اروپا شود.

کد خبر 540257

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بازیکن فوتبال فوتبال اروپا یوفا بازیکن خارجی لیونل مسی مهدی طارمی پورتو لیورپول یورگن کلوپ رئال مادرید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود لیگ اروپا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای تعداد برابر سکه های شیر و خط در دو گروه

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • معمای تعداد برابر سکه های شیر و خط در دو گروه