Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده مرزبانی کردستان از کشف ۶۳میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از کشف محموله بزرگ انواع کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق در مرزهای کردستان جزو برنامه‌های اولویت‌دار مرزبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح عملیاتی رعد 6 به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق در مرزهای بانه و مریوان خبر داد و افزود: در این طرح  توفیقات چشمگیری کسب شده که قاچاقچیان را غافلگیر کرده است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: در این طرح 77 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 568 راس دام سبک و سنگین، 38 هزار و 674 لیتر سوخت، دو هزار و 180 ثوب البسه، 99 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 168 دستگاه کارتخوان، 550 قطعه تجهیزات تلفن همراه و سایر اقلام از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا: ‌اشرافیت کامل ‌بر مرزها‌ داریم/ تعیین نقاط زرد و قرمز در مرزها با استقرار یگان تکاوری/ با احدی مماشات نخواهیم کرداشراف کامل مرزبانی بر مرزهای ایران و عراق/ رصد تمام تحرکات دشمن + فیلم

وی از بازداشت 33 قاچاقچی و توقیف 18 دستگاه خودرو در این طرح مقابله با قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اعلام کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 63 میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری بر عزم جدی مرزبانان استان در مقابله با قاچاق کالا اشاره کرد و یادآور شد: مرزبانی کردستانی در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال 1400 تحت عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اظهار کرد: مرزبانان کردستانی برای حفاظت از مرزهای استان و مقابله با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سخت‌ترین شرایط به رسالت خود عمل کرده و برای حفظ این موقعیت کنونی، جان می‌دهند.

 انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی قاچاق در مرزهای مرزهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق