Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:58:19 GMT

مدارس تهران غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۳۷۶

مدارس تهران غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در مورد مصوبات این جلسه اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا مصوب شد ضمن تعطیلی مهد کودک ها فعالیت کلیه مراکز آموزشی در مناطق ۲۲ گانه تهران، ری، کهریزک، اسلامشهر چهاردانگه، جوادآباد، پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین غیرحضوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، کنترل دقیق خودروهای بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودروهای گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بزرگ شهری از دیگر مصوبات جلسه بود.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی بوس ها در پایانه ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع توسط واحدهای صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجرا است؛ عنوان کرد: در صورت تشدید آلودگی هوا در روز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا تهران مدارس ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است