Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@04:29:03 GMT

بازداشت دزد ساعت های لاکچری میلیاردی در فردیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۴۴۵

بازداشت دزد ساعت های لاکچری میلیاردی در فردیس

 فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به سرقت تعدادی ساعت گران قیمت به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت در یک مغازه ساعت فروشی و به سرقت رفتن تعدادی ساعت گران قیمت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارق قصد فروش ساعت ها به قیمت پایین تر نسبت به ارزش واقعی آن ها در سایت خرید و فروش لوازم دست دوم را دارد که بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضائی به آنجا اعزام و در یک عملیات ضربتی این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف ساعت های مسروقه در مخفیگاه متهم، تصریح داشت: کارشناسان ارزش ساعت هایی که این سارق به سرقت برده بود را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد می کنند.

سرهنگ ملکی با اشاره به اعتراف صریح متهم به سرقت ساعت های گران قیمت از مغازه شاکی و تکمیل و ارسال پرونده به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، منزل و مغازه خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فردیس سرقت سارق حرفه ای اخبار حوادث سرقت دستگیری سارق حرفه ای سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا سحر قریشی باز بازار آزاد قیمت دلار بازیگران زن معروف فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ‌های شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علی اصغر محمدپور افزود: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقات خود سارق را شناسایی  و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغ ها و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین