Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه اروپا حمایت خود را از اقدامات سازمان ملل در برقراری صلح در یمن اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، هیات اتحادیه اروپا در یمن طی بیانیه کوتاهی اعلام کرد، ماریون لالیس، کاردار سفارت این اتحادیه در یمن همراه با سفرای فرانسه، آلمان و هلند با هانس گروندبرگ، فرستاده سازمان ملل به یمن دیدار کرده و بر حمایت این اتحادیه از روند صلحی که سازمان ملل در یمن در پیش گرفته، تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل از چند سال قبل تلاش‌هایی را برای بحران یمن آغاز کرده اما این تلاش‌ها به توقف جنگ منجر نشدند و اتهام‌زنی‌های دو طرف درگیری به یکدیگر خطر توقف این اقدامات را به همراه دارد.

در جنگی که از هفت سال قبل در یمن آغاز شده، ۲۳۳ هزار تن جان خود را از دست دادند و اکنون زندگی ۸۰ درصد جمعیت این کشور یعنی حدود ۳۰ میلیون یمنی به کمک‌های انسانی وابسته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه اروپا یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پترا دی سوتر، معاون نخست‌وزیر بلژیک گفت که کشورش ابتکار عمل را برای بازنگری در توافقنامه‌ای که به رژیم صهیونیستی امتیازات تجاری در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد، در دست خواهد داشت.

دی سوتر، از طریق پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که بلژیک ابتکار بازنگری در توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل را رهبری خواهد کرد و خواستار اعمال عوارض گمرکی بر محصولات شهرک‌های یهودی‌نشین شده است.

دو سوتر همچنین تایید کرد که کشورش حامی قطعنامه سازمان ملل در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خواهد بود.

اسپانیا و ایرلند نیز خواستار بازنگری فوری در توافق تجاری شده‌اند که به اسرائیل امتیازات زیادی در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • بورل: پیشرفتی برای کاهش فاجعه بشری در غزه رخ نداده است
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا