Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، آموزش ابتدایی و دانشگاه فرهنگیان از نقاط استراتژیک وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است، گفت: «نظام تعلیم و تربیت» به دو موضوع «تحول» و «عدالت» نگاه ویژه ای دارد.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری، در سفر یک روزه خود به استان قم و در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، اظهارکرد: در دوره جدید وزارت آموزش و پرورش با توجه به مباحث جدی پیرامون بودجه، دو موضوع «تحول» و «عدالت» با نگاه ویژه‌ای دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری، افزود: در خصوص پیاده سازی سندتحول، الگوی پیاده سازی  و مدل پیشنهادی در شورای معاونان ارائه و مورد قبول واقع شده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به این که در الگوی جدید پیاده سازی سندتحول بنیادین، مدیر حوزه های علمیه به عنوان لایه اصلی، ناظر اول و اثرگذار مطرح شده است، بیان کرد: در اجرا و پیاده سازی این سند، نگاه دقیق کارشناسی را در لایه های مختلف طراحی و با نظارت چند لایه ای در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: به کارگیری کارشناسان متعهد و متخصص به عنوان لایه‌های بعدی آن در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به ستاد همکاری‌ها، آموزش ابتدایی، شبکه سازی و دانشگاه فرهنگیان، از نکاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یوسف نوری وزير آموزش و پرورش آموزش و پرورش پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان عنوان شد نتیجه استخدامی آموزش و پرورش تا هفته آینده اعلام و هزار و ۷۲۰ معلم برای مهر امسال جذب خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.