Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:56:26 GMT

جریمه ۲.5 ریالی برای قاچاق سویا در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۵۱۵

جریمه ۲.5 ریالی برای قاچاق سویا در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدجواد سیدالموسوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام جریمه ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریالی برای قاچاق سویا در خراسان شمالی، اظهارکرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی استان در مورد کشف محموله ۱۴ هزار و ۱۰۰ کیلوگرمی سویای فاقد مجوز حمل از یک خودرو در محور بجنورد به آشخانه، پرونده تشکیل و به شعبه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی افزود: شعبه پس از احضار متهم و اخذ آخرین دفاعیات، تخلف انتسابی را محرز دانسته و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: سویا خراسان شمالی جریمه قاچاق خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان