Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@11:41:50 GMT

آقای رئیس‌جمهور! در گلخانه مصاحبه نکنید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۵۲۴

آقای رئیس‌جمهور! در گلخانه مصاحبه نکنید



روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی از گفتگوی خبری رئیسی انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

تا زمانی که مسئولان نظام از مصاحبه کردن با خبرنگاران آزاد و مستقل پرهیز می‌کنند، هرگز نمی‌توانند افکار عمومی را قانع نمایند.

با مصاحبه‌های نمایشی که خبرنگار مصاحبه‌کننده یا اجازه ندارد مصاحبه‌شونده را سؤال‌پیچ کند و یا خودش تمایلی به این نوع مصاحبه کردن با مسئولین کشور ندارد، نباید انتظار داشت مسئولین به سؤال‌های موجود در اذهان مردم پاسخ بدهند و مردم احساس کنند حرفشان را زده‌اند و جواب مسئولین را شنیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما آقای رئیس‌جمهور، به سؤال‌ها جواب مرتبط ندادید. مثلاً از شما سؤال شد اینکه می‌گوئید وقتی دولت ما شروع به کار کرد نه پولی وجود داشت و نه از بانک مرکزی استقراض کردیم ولی با اینحال حقوق‌ها را دادیم، چگونه توانستید این کار را بکنید و از کجا این پول را تأمین کردید؟ شما در جواب گفتید باید جلوی فرارهای مالیاتی را بگیریم و اموال بلااستفاده دولت را به پول تبدیل کنیم.

اگر مشاوران آقای رییسی او را از پاسخگویی به رسانه‌های مختلف نهی می‌کنند در واقع ضعف خودشان را می‌پوشانند. آقای رییسی از ژست مردم‌دارانه قابل ‌قبولی برخوردار است و اگر در برابر پرسش‌های خبرنگاران محک بخورد برای ۴ سال آینده (و چه بسا ٨ سال) بتواند در برابر افکار عمومی، کاملا قابل مقایسه و حتی برتر از اسلاف خود باشد.

تدارک مصاحبه‌های گلخانه‌ای برای رییس قوه مجریه، اگر چه او را از گزند آفتاب و باران و باد رسانه‌ها محفوظ می‌دارد، اما به همان اندازه آسیب‌پذیرش می‌کند و چه بسا در برابر یک نسیم کوچک رسانه‌ای که ناگهان از پنجره‌ای بوزد او را دچار زکام کند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از افتتاح ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی توسط رئیس‌جمهور برای مردم و دانشگاهیان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرهاد دانشجو ضمن بیان این مطلب با اشاره به ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی در کشور توسط رئیس‌جمهور طی روزهای آینده، گفت: ساخت این واحدهای مسکونی برای دانشگاهیان و مردم عادی در قالب طرح ملی مسکن است.

به گفته وی افتتاح ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی قرار بود بین ۵ تا ۷ فروردین صورت بپذیرد که به دلیل سفری که برای رئیس‌جمهور پیش آمد به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد : طرح ملی مسکن یکی از اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم است که امید مضاعفی را در دل بسیاری از مردم ایجاد کرده و دریافته‌اند که دولت حواسش به مشکلات آنها از جمله ساخت مسکن هست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس این دانشگاه خاطرنشان کرد: ۵ هزار واحد از ۱۵۳ هزار واحد مسکونی این طرح برای اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید/ روزنامه معاریو: نتانیاهو جرات نکرد پاسخ دهد
  • طرح حمله به اسرائیل کاملاً هوشمندانه و در سطح توقع مردم بود
  • دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین
  • رئیس جمهور انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند