Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@00:55:43 GMT

بازتاب حمایت بیرانوند از طارمی در پرتغال +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۵۳۳

بازتاب حمایت بیرانوند از طارمی در پرتغال +عکس

صحبت‌های بیرانوند در خصوص بازگشت مهدی طارمی به ترکیب تیم ملی کشورمان به رسانه‌های پرتغالی رسید.

به گزارش مشرق، روز گذشته علیرضا بیرانوند در خصوص بازگشت طارمی به ترکیب تیم ملی کشورمان گفت: همیشه دوست داریم او در کنار ما باشد و امیدواریم با نظر اسکوچیچ، طارمی به تیم ملی بازگردد. او نیز خودش علاقه دارد دوباره به تیم بازگردد و اسکوچیچ نیز از این بازیکن تعریف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات دروازه‌بان کشورمان و تیم فوتبال بواویشتا باعث شد تا رسانه آبولا این خبر را بازتاب دهد و در خصوص این موضوع مطلب بنویسد.

این رسانه نوشت که بیرانوند در مصاحبه با رسانه‌های ایرانی در خصوص درگیری‌های اخیر طارمی و اسکوچیچ صحبت کرد و گفت: ما یک خانواده هستیم در خانواده باید این موضوع حل شود. همه می‌دانند که طارمی یک بازیکن تاثیرگذار در تیم ملی است و مربی نیز چندین بار در مصاحبه‌های مختلف ذکر کرده که او یک ستاره در ترکیب است.

آبولا به شرح اظهارات بیرانوند پرداخت و از درخواست دروازه‌بان کشورمان برای بازگشت مهدی طارمی به ترکیب تیم ملی ایران نوشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو لژیونرها بیرانوند علیرضا بیرانوند مهدی طارمی طارمی اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • خبر خوش به سرخ ها در خصوص بیرانوند