Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

«ویکتور اسکریپنیک» سرمربی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در خصوص آخرین وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیمش و خبرهایی که از بازگشت او به باشگاه فنرباغچه منتشر شده است، گفت: من واقعا می‌خواهم صیادمنش را نگه دارم اما افراد دیگری هستند که تصمیم می‌گیرند. برای حفظ صیادمنش نیاز داریم که باشگاه بودجه یک سال خود را هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(بند خرید دائمی صیادمنش از باشگاه فنرباغچه ۳.۵ میلیون یورو است)

وی افزود: زمانی که صیادمنش را برای یک فصل و نیم به صورت قرضی به خدمت گرفتیم می‌دانستیم که چه کار می‌کنیم. هیچ کس انتظار نداشت صیادمنش این طور بازی کند.

سرمربی تیم زوریا تاکید کرد: در حال حاضر خبرهایی از علاقه سایر باشگاه‌ها به صیادمنش می‌خوانم. او به تیم ملی ایران هم دعوت شد. این یک تعریف از او و زوریا است؛ جایی که این بازیکن پیشرفت کرد. این به معنای این است که به خوبی بازیکنان جوان را پرورش می‌دهیم.

اسکریپنیک همچنین در واکنش به خبرهایی که از علاقه باشگاه شاختار دونتسک به صیادمنش منتشر می‌شود، اظهار کرد: این را باید از مربی بپرسید؛ کسی که او را در قالب تیمش ارزیابی می‌کند. اللهیار تکنیک فوق العاده ای دارد و حتی می‌تواند بهتر هم بشود.

سرمربی زوریا شهاب زاهدی دیگر مهاجم ایرانی زوریا هم صحبت کرد و در خصوص جذب او گفت: از تصمیم رئیس باشگاه برای جذب شهاب خوشحالم. این خرید الان جواب می‌دهد و او در مسابقات اخیر خیلی خوب بازی کرده است.

اسکریپنیک در خصوص نقش بازیکنان ایرانی در جلو راندن تیمش تصریح کرد: آنها در بخش هجومی‌ تیم بازی می‌کنند و بازیکنان دیگر پشت آنها هستند. بازیکنان جوان و باتجربه برای ما مهم هستند. ما الکساندر هلادکی را به خدمت گرفتیم که یکی از عناصر مهم تیم شد. بازیکنان جوان می‌توانند کنار او پیشرفت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زوریا لوهانسک اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کرده و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • رنه دکارت و شک کردن
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد