Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفری مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: ۶۳ ملک توسط کارگروه استانی به عنوان ملک مازاد در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

طبق ماده ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا املاک مازاد بر نیاز خودشان را بفروش برسانند، اما این روند در استان کند پیش می‌رود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تمایلی به فروش ملک‌های مازادشان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارانی کارشناس اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: ملکی در خیابان مدرس بیرجند شناسایی شده است که از مرغوب‌ترین تقاط شهر محسوب می‌شود و بهره بردار آن دانشگاه بیرجند می‌باشد.

او گفت: این ملک در مجاورت استانداری و متراژ آن ۳۴ هزار متر مربع است که ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان دارد.

تصاویر هوایی شهر نشان می‌دهد که املاک مازاد دیگری نیز وجود دارند.

در حاشیه شهر املاکی قرار دارند که به اصلاح، آن سرشان ناپیدا است.

به عنوان مثال زمینی ۸۰ هزار متری که بهره بردار آن جهاد کشاورزی است، چندین بار برای فروش در سامانه بارگذاری شده، اما تاکنون مشتری پیدا نشده است.

نگهداری این املاک مازاد، هزینه‌های مختلفی را نیز بر دوش دولت می‌گذارند.

این املاکی که نام برده شد تنها تعدادی از املاک مازاد بر نیاز مرکز استان هستند، هنوز ده‌ها زمین دیگر در شهرستان‌ها بلا استفاده هستند که به گفته اقتصاد و دارایی استان عمده‌ترین این املاک متعلق به سازمان جهادکشاورزی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد و دارایی دانشگاه بیرجند خراسان جنوبی املاک مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی