Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در جلسه شورای سیاستگذاری شورای حل اختلاف استان مرکزی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، اظهار داشت: پرستاران در این دو سال گذشته در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا فداکارانه و مخلصانه از جان خود برای خدمتگزاری به بیماران مایه گذاشتند و شهدای عزیزی را تقدیم ملت ایران و انقلاب اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: امروز مسئولین و مردم ما به شدت نیازمند تبیین سیره و زندگی سراسر نور حضرت زینب(س) هستند و الگوگرفتن از راه و روش حضرت  و داشتن صبر در برابر سختی‌ها و مشکلات به واقع کمک شایانی به اندیشه ورزی و تدبیر جهت حل و رفع مشکلات می‌کند و به ما یاد می‌دهد تا با تخریب‌ها و سیاه نمایی‌های دشمنان و معاندان دست از اعتقادات و ارزش‌های مهم اسلامی و انقلابی خود برنداریم.

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: شورای حل اختلاف دیگر نهادی نوپا در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و نزدیک به دو دهه از تاسیس و خدمتگزاری آن به مردم می‌گذرد و ثمرات و برکات زیادی برای کشور و ملت داشته است که این مهم نشأت گرفته از منابع انسانی پاکی است که در این شورا حضور دارند.

موسوی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانم برخی از مشکلات کارکنان شوراها را مرتفع کنیم و مهم‌ترین مشکل آنها وجود رابطه استخدامی مستحکم با دولت است که به زودی رفع می‌گردد و انتظار دو دهه ایثارگران عرصه عدالت ختم به خیر می‌گردد.

 وی با اشاره به تعاونی مسکن شکوفه صلح کارکنان شورای حل اختلاف اراک، بیان کرد: متاسفانه با انجام یکسری اقدامات غیر مسئولانه، عدم  کارکارشناسی و عدم  اخذ استعلامات مناسب در زمان خرید زمین مشکلات عمده و بزرگی برای کارکنان خدوم شورای حل اختلاف به وجود آمده  و چندین سال است که این مشکل ادامه دارد، هدف از تشکیل این جلسات این است که با تدابیر مناسبی که اتخاذ می‌شود این موضوع چندین ساله را به شکلی خاتمه دهیم تا دغدغه همکاران زحمت کش در شورای حل اختلاف رفع شود.

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن بیان اهمیت حراست و حفاظت از منابع انسانی در دادگستری‌ها و شوراهای حل اختلاف گفت: وظیفه حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان این است که از این نیروهای پاک، مومن و متعهد در شورا حفاظت کنند و با راهبری و نگاهبانی از نیروها و با انجام اقدامات پیشگیرانه و مدبرانه از وقوع صدمه و آسیب به آنها جلوگیری کند چراکه برخورد سلبی پس از وقوع اتفاقات تلخ نمی تواند زیاد اثربخش باشد و جبران صدمات کند.

 مراسم تکریم و معارفه مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان مرکزی با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی برگزار و یاریجانی به این سمت معرفی و از زحمات و تلاش‌های فضلی مسئول سابق حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان مرکزی، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حضرت زینب رئیس کل دادگستری استان مرکزی شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • چرا یک وصال عاشقانه به جدایی تلخ می‌انجامد؟