Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «جو بایدن» همتای آمریکایی وی در دیدار مجازی امروز خود به طور ویژه در مورد عملکرد هیئت های دیپلماتیک دو کشور بحث خواهند کرد.

پسکوف همچنین افزود که دو طرف همچنین درباره «روابط دوجانبه به همان صورتی که هستند»، گفتگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کرملین گفت: این (گفتگو) علاوه بر موارد دیگر، شامل عملکرد نمایندگی‌های دیپلماتیک ما می‌شود. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این مسئله در یک وضعیت بحرانی قرار دارد.

وی همچنین بر لزوم بررسی توافقات انجام شده در ژنو (طی دیدار حضوری روسای جمهور دو کشور در خرداد ماه) تاکید کرد.

پسکوف در پایان گفت: تعیین حوزه هایی که کارکنان اداری در آن کار خود را به طور کامل انجام می دهند، حوزه هایی که در آن گفتگو ضروری و از قبل برقرار است و همچنین مواردی که ما نیاز به کاهش تاخیرها داریم، بسیار مهم است.

کاخ سفید نیز در بیانیه ای اعلام کرد دیدار مجازی بین روسای جمهور دو کشور، ساعت ۱۸ به وقت مسکو (۱۷:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد و قبل از این دیدار، بایدن یک نشست توجیهی روزانه خواهد داشت.

دیدار قبلی بین پوتین و بایدن در خرداد ماه امسال و در ژنو سوئیس به صورت حضوری برگزار شده بود.

کد خبر 5369591 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه مسکو کرملین ولادیمیر پوتین دیمیتری پسکوف ایالات متحده امریکا واشنگتن جو بایدن کاخ سفید پوتین ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه مذاکرات وین عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ولادیمیر پوتین اوکراین فلسطین واشنگتن لبنان امانوئل ماکرون جورج قرداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • سفر یک هیئت دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است