Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و پس از قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعهدات و برنامه‌های این وزارتخانه، اظهار داشت: اهمیت این وزارتخانه بسیار بالاست و وقتی که وزیر ارتباطات به مجلس معرفی شد، با مطالعه برنامه‌های ایشان احساس کردیم می‌تواند تحول ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اهمیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به حدی است که همه در جامعه از امکانات ارتباطاتی استفاده می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حوزه زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها باید تحول اساسی ایجاد شود و ضرورت دارد که وزیر محترم برنامه‌های ارائه شده را با جدیت دنبال کند.

بشیری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را به اندازه حیثیت انقلاب توصیف کردند و این ایجاب می‌کند که با توجه به ظرفیت نیروها و نخبگان این وزارتخانه تلاش بیشتری در جهت تحقق اهداف صورت بگیرد.

وی در پایان تعیین تکلیف نیروهای شرکتی وزارت ارتباطات، برقراری توازن میان ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و شهری و نظام‌مند کردن رگلاتوری را خواستار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات استان تهران فرهاد بشیری وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم رونق تولید در سال جاری گفت: لازم است بهره‌برداری از معدن تاش طی سال جاری تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در دیدار مدیر عامل شرکت آلومینای ایران اظهار کرد: رشد ظرفیت اسمی صنایع استان به ویژه آلومینای ایران و کارخانه‌ی آلومینای جاجرم را در سال جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا این عامل در تحقق شعار سال کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی تحقق و تقویت کشور با ارتقای شاخص‌های اقتصادی را تنها از طریق افزایش تولید، ممکن دانست و افزود: برای این مهم باید صنایع بیش از ظرفیت اسمی خود کار کنند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: صنایع راکد را باید فعال کنیم و صنایع نیمه فعال را به تولید واقعی باز گردانیم.

حسین‌نژاد دلیل وجود جمعیت و ماندگاری مردم در منطقه کویری جاجرم را وجود صنایع آلومینا دانست و گفت: امیدواریم در سال جدید استفاده‌ی کارخانه آلومینا از معدن تاش نیز تعیین تکلیف نهایی شود.

کد خبر 744850

دیگر خبرها

  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی