Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@16:12:57 GMT

گواردیولا: ممکن است لایپزیگ ما را شکست دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۷۷۹

گواردیولا: ممکن است لایپزیگ ما را شکست دهد

سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد لایپزیگ شانس دارد سیتی را در لیگ قهرمانان شکست دهد. به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، منچسترسیتی چقدر سفر لیگ قهرمانان اروپا به لایپزیگ را جدی می گیرد؟ در هر صورت انگلیسی ها دیگر نیازی به امتیاز ندارند، این را پپ گواردیولا سرمربی آنها قبل از عزیمت به آلمان به صراحت بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه اول گروه سیتی قطعی است ولی پپ گواردیولا قول داد تیم او این رقابت را جدی بگیرد. در همین رابطه سرمربی اسپانیایی گفت:  ما ورزشکار هستیم. به احترام مسابقات، به احترام لایپزیگ، به احترام پاریس و بروژ همه توان خود را نشان خواهیم داد.  در هر صورت، هر بازی فرصتی برای توسعه بیشتر است. این دقیقاً همان کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم. هر یک از بازیکنان ما می خواهند برنده شوند. کول پالمر، جیمز مک‌آتی، سی جی ایگان رایلی، رومئو لاویا و جاش ویلسون-اسبراند از جمله بازیکنان جوان سیتی هستند که در این دیدار قرار است سیتی را همراهی کنند. گواردیولا گفت: “شاید آنها بتوانند چند دقیقه وقت بازی داشته باشند.”  ما می توانیم پنج بار تعویض کنیم و نه فقط سه بار مانند انگلیس.

مربی من سیتی ادامه داد: اگر آنها سبک خود را بازی کنند، می توانند ما را شکست دهند. او انتظار دارد که لایپزیگ تهاجمی باشد. آنها به ما زمان زیادی برای فکر کردن در مورد بازی نمی‌دهند. آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند، به سرعت تعویض می‌کنند. ما نیز به سهم خود باید برای مالکیت زیاد آماده باشیم.

منچسترسیتی در حالی فردا شب به مصاف لایپزیش خواهد رفت که پیش از این صعود شاگردان پپ گواردیولا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است و این مسابقه برای آنها حکم تشریفاتی را دارد. در سمت مقابل اما لایپزیش برای صعود به لیگ اروپا ملزم به پیروزی مقابل منچسترسیتی است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه اتحاد روبروی یکدیگر به میدان خواهند رفت. 

یوفا دقایقی پیش اعلام کرد که اورساتو که یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید قرار است قضاوت این بازی را برعهده داشته باشد و به نظر می‌رسد که هر دو تیم از این انتخاب یوفا راضی و خوشحال خواهند بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی خاطره بسیار خوبی از اورساتو خصوصا در دیدار برابر منچسترسیتی دارند. صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان فصل 22-2021 که با پیروزی معجزه‌آسا برابر سیتی در بازی برگشت و با دو گل رودریگو و بنزما در لحظات پایانی و وقت اضافه به دست آمد، با قضاوت همین داور ایتالیایی بود. 

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید تا حساسیت برای این بازی به اوج خودش برسد. هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با کسب پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شوند و یک قدم به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک‌تر باشند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال
  • سیتی 5-1 لوتون: تیم گواردیولا با تمام انرژی آماده بازی با رئال