Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسعد خالدی مدیر امور برق جنوب سنندج از تبدیل شبکه سیم مسی شهرک بهاران سنندج به کابل خود نگهدار خبر داد و هدف از اجرای این طرح را، کاهش اتلاف انرژی برق، کاهش سرقت تجهیزات شبکه، پایان دادن به انشعاب‌های غیرمجاز و استاندارد سازی ولتاژ تحویلی به مشترکین برق دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مجموع ۵۸ کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف در منطقه شهرک بهاران سنندج وجود داشت که با اعتباری بالغ‌ بر ۲۹ میلیارد ریال کل شبکه فشار ضعیف این منطقه وسیع به کابل خود نگهدار تبدیل گردید.

مدیر امور برق جنوب سنندج به برنامه‌های در دست اجرای امور برق جنوب سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر است در سال جاری عملیات تبدیل ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف دیگر درسطح شهر و روستا‌های امور برق جنوب سنندج انجام شود.

خالدی در ادامه گفت: همزمان با اجرای عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در شهرک بهاران سنندج، بیش از ۵۰ اصله تیر برق نیز اصلاح و نوسازی شد.

او بیان کرد: درمجموع ۴۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در حوزه امور برق جنوب سنندج وجود دارد که ۲۷۰ کیلومتر آن شهری و ۲۰۰ کیلومتر آن در حوزه روستایی است.

خالدی گفت: از ۴۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف موجود در حوزه امور برق جنوب سنندج، تاکنون ۴۳۰ کیلومتر آن به کابل خود نگهدار تبدیل‌شده است و تا پایان سال جاری کل شبکه فشار ضعیف امور برق جنوب سنندج به کابل خود نگهدار تبدیل خواهد شد که این موفقیتی برای شرکت توزیع برق استان در راستای تحقق اهداف معین شده در سطح ملی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کابل برق شرکت برق کابل خود نگهدار تبدیل شهرک بهاران سنندج شبکه فشار ضعیف کیلومتر شبکه شبکه سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی