Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از appleinsider، براساس ادعای تحلیلگران ۱۲ هفته پس از عرضه آیفون ۱۳ تقاضا برای خرید این گوشی همچنان وجود دارد. همچنین زمان عرضه همه مدل‌ها پس از افزایش طولانی مدت نسبتا ثابت مانده است. سام چاترجی از JP Morgan در یادداشت ارسالی برای سرمایه گذاران ادعا می‌کند که زمان عرضه مجموعه آیفون ۱۳ برای همه مدل‌ها افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سه هفته متوالی ردیاب در دسترس بودن آیفون را نشان می‌داد. البته پس از مدت‌ها زمان تحویل مدل Pro از ۱۹ به ۱۳ روز کاهش پیدا کرد. در فروشگاه‌ها، آیفون ۱۳ و مینی در همان روز در دسترس بودند. طولانی شدن زمان تحویل در چین، بریتانیا و آلمان دلیل اصلی افزایش میانگین کلی زمان تحویل کالا بود. دسترسی به گوشی‌های هوشمند اپل در چین بدتر از گذشته شده است. مدل‌های Pro در این کشور ۲۴ روزه به دست کاربران می‌رسند.

در اواخر نوامبر، تقاضا برای خرید آیفون در چین زیاد شد. این امر ناشی از افزایش شدید محموله‌های بین المللی گوشی‌های هوشمند بود. میانگین این محموله‌ها از رقم ۶.۱ میلیون به ۱۰.۸ میلیون رسید. به احتمال زیاد اپل بر تولید مدل‌های پرتقاضا تمرکز می‌کند. برنامه بعدی اپل کاهش زمان تحویل کالا در نقاط محدود است. انتظار می‌رود این استراتژی درآمد اپل را در سه ماهه آینده بهتر کند.

بیشتر بخوانید

کاهش تقاضای خرید آیفون ۱۳

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند شرکت اپل آیفون 13 زمان تحویل آیفون ۱۳ مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟