Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@07:08:18 GMT

لالیگا در خطر سقوط!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۹۵۰

لالیگا در خطر سقوط!

برخی از نام‌های بزرگ فوتبال اروپا هنوز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرده‌اند. تیم‌های مطرحی مانند بارسلونا یا اتلتیکو مادرید با خطر سقوط به لیگ اروپا تهدید می‌شوند. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، برخی از نام‌های بزرگ فوتبال اروپا هنوز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های مطرحی مانند بارسلونا یا اتلتیکو مادرید، با خطر سقوط به لیگ اروپا تهدید می‌شوند.  

قهرمان فعلی اسپانیا اتلتیکو مادرید یا میلان؟ تنها یکی از دو تیم می‌توانند به دور بعد راه یابند. اسپانیایی‌ها و ایتالیایی‌ها در امتیاز ۴ مساوی هستند. سیمئونه پیش از آخرین روز بازی گفت: من خوشبین هستم و این تغییر نخواهد کرد. ماه‌ها وحشت برای بارسلونا وجود دارد. بدهی‌های انباشته، جدایی مسی، شکست‌های پیاپی، شکست ۳-۰ خانگی مقابل بایرن در اولین بازی گروهی و اخیرا اخراج رونالد کومان روزهای تلخی را برای این تیم رقم زد. آیا شکست بعدی در لیگ قهرمانان وجود دارد؟ تساوی یا شکست مقابل بایرن با برد همزمان بنفیکا لیسبون در بازی خانگی مقابل دینامو کیف برای اولین بار به معنای سقوط به لیگ اروپا خواهد بود.  

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که مصاف حساس و سرنوشت‌ساز این تیم با بایرن مونیخ در چارچوب هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محدودیت‌های جدید کرونای «اومیکرون» در ایالت «باواریای» آلمان، بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

سویا دیگر تیم اسپانیایی نیز شرایط چندان مساعدی ندارد و ممکن است از لیگ قهرمانان کنار برود. دیدار حساس برابر سالزبورگ به معنای تعیین سرنوشت این تیم در لیگ قهرمانان است. البته سویا متخصص قهرمانی در لیگ اروپا است و شاید مشکلی برای حضور در لیگ اروپا نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال سویا لالیگا ليگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس