Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@08:11:43 GMT

ماجرای عجیب آزار معلم در کلاس درس چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۰۰۳

ماجرای عجیب آزار معلم در کلاس درس چه بود؟

در روزهای گذشته فیلمی از اذیت و آزار یک معلم توسط دانش‌آموزان در فضای مجازی منتشر و با واکنش‌های بسیاری مواجه شده است.

انتشار این فیلم، یک‌بار دیگر واکاوی دلایل خشونت در مدارس را مطرح کرده است؛ طبق گزارش اخیر منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، "خشونت شایع‌ترین شکل از آسیب‌های اجتماعی بین دانش‌آموزان است"، اما برنامه‌های عملیاتی و مشترک میان آموزش و پرورش و سایر نهادها مانند بهزیستی کمتر محل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خشونت در عیان‌ترین شکل خود به صورت خشونت معلم به دانش‌آموز، دانش‌آموز به معلم و دانش‌آموز به دانش‌آموز مشهود است.

برای پیگیری این فیلم با محمدحسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفتگویی داشتیم؛ به گفته کفراشی این فیلم جدید نیست و مربوط به حدود ۵ سال قبل در یکی از مدارس مختلط روستاهای شهرستان بروجرد است.

وی افزود: این معلم سال‌های آخر خدمتش بود و پس از این اتفاق رسته شغلی او تغییر یافت و هم اکنون نیز بازنشسته شده است؛ البته در همان ایام خانواده دانش‌آموزان مراجعه و از این معلم عذرخواهی کرده‌اند.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1580365

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدرسه دانش آموز خشونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسع منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه سفارش و توزیع مواد آموزشی به آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی شیوه نامه انجام و کتب درسی بر اساس سفارشات مثبوت در سامانه توزیع می‌شود.


سید علی مدینه افزود: مبنای توزیع کتب در تمامی دوره ها، سفارش‌های مثبوت در سامانه است، با توجه به اینکه فهرست سفارش دانش آموزان در سامانه به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده است و درخواست نسخه چاپی ثبت سفارش فردی از اولیا دانش آموز توسط مدارس به جهت صرفه جویی ممنوع است.


وی گفت: مدیران مدارس لیست قیمت کتب درسی را در معرض دید اولیا و دانش آموزان قرار دهند؛ و بهای کتاب‌های درسی صرفا بر اساس قیمت پشت جلد کتاب (ثبت شده در سامانه) است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


مدینه افزود: در صورت تغییر پایه، مدرسه و یا رشته تحصیلی دانش آموز و نیاز به اصلاح سفارش، بر اساس تقویم زمان بندی اعلام شده در شیوه نامه پیوست و قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، مدرسه و یا دانش آموز ملزم به اصلاح سفارش کتب (فقط یک مرتبه) می‌باشند.


وی گفت: ثبت سفارش تک جلدی (آزاد) کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی ویژه معلمان از تاریخ ۲۲ / ۰۷ / ۱۴۰۳ و برای دانش آموزانی که فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند از تاریخ ۰۶ / ۰۸ / ۱۴۰۳ آغاز می‌گردد و تا تاریخ ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • ماجرای معلم روشندل طراح ابزارهای آموزشی / بی‌توجهی آموزش و پرورش به کودکان با نیازهای ویژه
  • سلاح‌های گرم، عامل اصلی مرگ کودکان آمریکایی است