Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:10:40 GMT

جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۱۳۷

جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز برگزار می‌شود

ایسنا/خوزستان جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای بار دوم در اهواز برگزار می‌شود.

مقدمات برگزاری این جشنواره با هماهنگی‌هایی که با مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد فراهم شده و همزمان با کل کشور این رویداد در اهواز برگزار می‌شود.

جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای بار دوم در اهواز برگزار می‌شود و علاوه بر گالری انجمن تجسمی، گالری بخش خصوصی برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به محض مشخص شدن تعداد آثار و فرم برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، از گالری‌های خصوصی اهواز و شهرستان‌ها برای حضور در این رویداد دعوت می‌شود.

اداره کل ارشاد خوزستان اعلام کرد که به دلیل شرایط نامساعد بیماری کرونا، مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی تاکنون تشکیل نشد ولی اکنون شرایط مساعد شده و تاکنون سه نشست برای برگزاری این مجمع با حضور هنرمندان انجمن تجسمی در محل اداره کل برگزار شده است.

مقدمات برگزاری انتخابات انجمن های هنرهای تجسمی و مجمع فراهم شده و طی روزهای آینده شکل انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات را اعلام می‌شود و خود هنرمندان متولی برگزاری این رویداد هستند و اداره کل ارشاد نیز به آنها کمک می‌کند.

هنرمندان استان چه در برگزاری مجمع، انتخابات و چه تعریف رویداد و نمایشگاه متولی کار هستند و اداره کل در این مسیر همراهی و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هنرهاي تجسمي اهواز برگزار می شود جشنواره هنرهای تجسمی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  افراسیاب گراوند با اعلام این مطلب اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سلماس افزود: اجرای موسیقی زنده آشیقی، اجرای گروه‌های هنری، اجرای بازی‌های بومی‌محلی، تفریحی و همگانی، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، سوارکاری، قایق‌رانی، پخت و توزیع غذای محلی، راه‌اندازی غرفه‌های کشاورزی و دامی و پرواز پاراگلایدر از  برنامه‌های جشنواره هستند.

او گفت: این جشنواره به همت شهرداری سلماس و با مشارکت اداراتی مانند ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ‌... برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان