Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@07:58:32 GMT

هشدار جدی! در ایران فقط پرفسور نشوید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۱۶۲

هشدار جدی! در ایران فقط پرفسور نشوید

تعیین سقف پرداختی که مصوب مجلس محترم است عملا باعث شده است که هر استاد جوانی که قصد ارتقا به مراتب علمی بالاتر را داشت. باید بداند که بابت آن هیچ دریافتی نخواهد داشت بخصوص هر چه مرتبه علمی و پایه و ترفیع سالانه شخص بالاتر باشد.
به عبارت ساده تر برای مثال برای یک استاد تمام مثلا با پایه سی به بالا اشتباه نکنم انگار عدد زیادی (خیلی قابل ملاحظه) هم گویی از جیب مبارک ماهانه باید بعنوان جریمه که بی خود کرده است مهد علم و دانش و استاد تمام شده است را تقدیم دولت محترم کند ؟ علاوه بر آن حق مدیریت، تدریس ، مشارکت در پروژه های ارتباط با صنعت، حق التحقیق و برای استاد راهنما بودن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عملا پرداختی نخواهد داشت ؟! زهی سعادت عالم وطن پرست که با آن سوابق درخشان بین المللی مهاجرت نکردی و در ایران ماندی تا چرخ علم و دانش در کشورت زنگ نزند .

نه ماه از سال می گذرد و اگر وزیر محترم علوم نفرموده بودند والله نجابت این اساتید اجازه نمی داد که این سخن را بر لب یا حتی قلم بزنند. 

دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: تعیین سقف، افزایش حقوق اعضای هیات علمی با درجه استاد تمامی را بی اثر کرده است.

همکار پرفسوری می فرمودند در آیین نامه تخلفات اعضای هیت علمی آمده است که اگر کلمات رکیک به همکاران و ریس ات ببندی امکان تنزل رتبه وجود دارد. او می گفت حداقل دلم دیگر نمی سوزد که سالها عمرم را ...

در یک کلام، اعضای معزز و محترم هیت علمی کشور، بعبارت خیلی خیلی سادتر، اگر کاری نکنید شرایطتان بهتر خواهد بود . عرض تبریک من خدمت قانونگذاران محترم ایران اسلامی و عدالت گستر. 

* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران

کد خبر 1580378

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند