Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:54:46 GMT

تشدید برخورد با خودروهای دودزا در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۲۹۱

تشدید برخورد با خودروهای دودزا در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمد شاوردی بیان داشت: برابر بند ۹۴ ماده یک آئین نامه راهنمائی و رانندگی هر نوع نقصان یا تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسیله نقلیه که موجب کاهش ضریب ایمنی در رانندگی و یا افزایش بیش از حد مجاز گازهای آلاینده هوا و یا آلودگی بیش از حد مجاز صدا گردد نقص فنی محسوب می‌شود.

وی گفت: برای کاهش آلایندگی هوا نیاز به مشارکت عمومی است و شهروندان بایستی نسبت به رفع عیوب فنی وسایل نقلیه خود اقدام کرده و از طرف دیگر از تردد و سفرهای شهری غیرضروری با وسایل نقلیه شخصی تا حد ممکن اجتناب کنند و استفاده از حمل و نقل عمومی را در اولویت اول ترددهای شهری قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: برای خودروهای دودزا و دارای نقص فنی در مرکز استان مبلغ ۷۶۵ هزار یال و سایر شهرستان‌های تابعه مبلغ ۶۳۰ هزار ریال جریمه صادر خواهد شد.

وی تاکید کرد: دست یافتن به شهری بدون آلودگی صوتی و شنیداری و هوای پاک و کاهش آلودگی هوا و ایجاد امنیت و آرامش بیشتر در حین رانندگی از مزایای برخورد با خودروهای دودزا و دارای نقص فنی است.

کد خبر 5369699

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تردد وسایل نقلیه بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

۱- از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا (ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

۲- از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا (ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود. همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده نمایند.

کد خبر 6079630

دیگر خبرها

  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه