Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: پلیس مظهر امنیت، آرامش و نوع دوستی، نظم، عدالت و خیرخواه است و نقش پلیس نقشی اعتمادآفرین و اطمینان بخش در جامعه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با جمعی از فرماندهان نیروهای انتظامی استان با اشاره به حدیث ارزنده نبوی اظهار داشت: بی‌گمان دو نعمت در جامعه جاری و ساری است که ارزش نامتناهی آن به دلیل حضور ژرف آن در گستره عمومی کمتر هویدا است این نعمات نافع و کارآمد «صحت و امنیت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است که بی‌تردید با مدیریت هوشیارانه و خادمانه این نیروی غیور در همه صحنه‌ها شاهد پویایی آن هستیم.

پلیس تهران: استفاده از نامهای ایرانی تمام قومیتها در نامگذاری اصناف منعی نداردطرح پلیس برای راه‌اندازی شهرک سلامت 10 هزار نفره در مرکز بازپروری معتادان متجاهر سروشبرگزاری نمایشگاه پرمخاطب در تهران منوط به هماهنگی با پلیس راهور شد/ فرصت 6 ماهه برای انتقال نمایشگاه بین‌المللی به شهر آفتاب

استاندار اصفهان گفت: نیروی انتظامی صیانت و سیادت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه خود قرار داده و همواره به نحو ارزنده‌ای از این موضوع تبعیت کرده و تصاویر شهدای رشید که این مجلس به برکت خون این عزیزان منعقد شده گواهی بر این موضوع است.

وی افزود: بی‌تردید عمق و جایگاه نیروی انتظامی و پلیس برخاسته از یک نگاه مکتبی و یک تربیت ژرف اعتقادی و اخلاقی خاص است که در پرتو ولایت‌پذیری محقق می‌شود.

مرتضوی گفت: پلیس مظهر امنیت، آرامش و نوع دوستی، نظم، عدالت و خیرخواه است و نقش پلیس نقشی اعتماد آفرین و اطمینان بخش در جامعه است.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق مبدأ امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر دوشنبه با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت نیاز مبرم و لازمه هر جامعه‌ای است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش پر رنگ و به‌سزایی دارد.

وی افزود: افراد متحرک امنیت عامل ناامنی در هر جامعه‌ای هستند و ناامنی به مرور زمان در همه نقاط دیده می‌شود و خون دل‌ها خورده می‌شود تا امنیت در کشور حاکم می‌شود و نیروی انتظامی قطعاً حامی مردم و خاک کشور است.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: وقتی از امنیت صحبت می‌شود مرزها هم درگیر می‌شوند و حتی فراتر از مرزها، در سطح بین المللی را هم در بر دارد.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم به اسرائیل حمله کنیم و قدرت و توان مقابله با آن را داشته باشیم و تاقبل از عملیات وعده صادق احساس می‌کردیم با کمبودی مواجه هستیم و یک جایی در کشور لنگ می‌زند و نتایج لازم به دست نمی‌آمد.

حجت الاسلام رضوانی وعده صادق را منشأ آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: با انجام وعده صادق سطح بزرک و عظیمی از امنیت در سطح کشور و حتی منطقه گسترده شد و آرامش و امنیت را به ارمغان آورد.

وی افزود: با اجرای وعده صادق ناامنی خنثی شد بنابراین باید قدرت نمایی در سطح بین‌المللی شهرها و منطقه داشته باشیم

امام جمعه شهرستان دهاقان وعده صادق را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: ما بایداز توان نظامی خود استفاده کنیم تا در سطح بین‌الملل تأثیر گذار باشیم و عملیات وعده صادق مبدأ امنیت شد.

حجت‌الاسلام رضوانی افزود:

کار در بین مردم با فعالیت در مرزها فرق دارد زیرا با مردم سر و کار دارد و نیروی انتظامی در زمینه اغتشاشات بسیار صبور بود رفتار منجر به پایداری نظام است، در برابر حق زیر دست بیدار باشید و احساس امنیت را در دل مردم به وجود آورید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل پریشانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و علی ترکی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 6085410

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت