Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:14:02 GMT

شاهین – مس شهر بابک؛ شاید انجام نشود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۵۰۲

شاهین – مس شهر بابک؛ شاید انجام نشود

دیدار شاهین شهرداری بوشهر – مس شهر بابک از هفته نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ممکن است فردا در بوشهر برگزار نشود. 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان غیر بومی شاهین شهرداری بوشهر بعد از دیدار با ویستا توربین به بهانه مشکلات مالی تیم، تمرینات را تحریم کرده اند و حاضر به بازگشت به بوشهر نیستند مگر اینکه دستمزدها به حسابشان ریخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور درتمرینات تا روز گذشته هم دنبال شد و شهرداری بوشهر با وجود حمایت از شاهین در سال های گذشته این فصل به خاطر تغییرات مدیریتی و عدم نگاه حمایتی از فوتبال هیچ کاری برای شاهین انجام نمی دهد و این شاید فردا منجر به عدم حضور تیم در بازی خانگی با مس شهر بابک شود. تعداد بازیکنان بومی شاهین هم به اندازه ای نیست که منجر به برگزاری دیدار این تیم با مس شهر بابک شود. در صورت حضور همه بازیکنان در اردو هم تیم با شرایط ایده آلی به میدان نمی رود به این دلیل که چند روزی تمرین نمی کند. 

 

شاهین شهرداری بوشهر با کسب 3 امتیاز از 8 بازی! تیم پانزدهم جدول و یکی از گزینه های سقوط به دسته دوم به حساب می آید. در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان سه تیم انتهای جدول دسته دومی خواهند شد.

دسته یک مس شهر بابک شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس شهر بابک شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر مس شهر بابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر سه شنبه در نشست پایش تجارت خارجی استان بوشهر اظهار داشت: دولت‌ها همواره برنامه‌ها و مشوق‌هایی برای رونق افزایی به فعالیت‌های اقتصادی داشته‌اند که تسهیل جابجایی کالا بین مناطق ویژه بوشهر ۱ و ۲ یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: تسهیل جابجایی کالا بر برخی از شاخص‌های بازرگانی خارجی استان از جمله فعالیت بندر بوشهر و حجم کالاهای وارداتی و رونق حمل و نقل دریایی و زمینی، کاهش زمان و هزینه خدمات بندری و انبارداری و در نهایت افزایش رضایتمندی فعالان بخش خصوصی تأثیر مثبت می‌گذارد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با پیگیری انجام شده به ویژه در سفر دوم هیأت محترم دولت به استان مقرر شد جابجایی کالا بین منطقه ویژه بندری و منطقه ویژه بوشهر ۲ به صورت رویه اداری انجام شده و از تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی نیز برخوردار شود.

وی اضافه کرد: این مصوبات نویدبخش روزهای روشن برای منطقه ویژه ۲ و فراهم شدن زمینه‌های اشتغال جدید هستند

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان با جدیت مطالبات بخش خصوصی را پیگیری کرده و گام اول را به نتیجه رسانده‌اند.

باستین تصریح کرد: در مرحله بعد باید زیرساخت‌ها و بستر اداری و فنی منطقه ویژه بوشهر ۲ برای پذیرش محموله‌های تجار فراهم شود.

وی ابراز داشت: برای این منظور مدیریت منطقه ویژه بوشهر مکلف شده تا با همکاری تنگاتنگ با مدیران بندر و گمرک بوشهر زمینه اجرای مطلوب فرایندهای گمرکی و انبارداری را منطقه فراهم کند.

باستین تاکید کرد: انتظار می‌رود بازرگانان و فعالان بخش خصوصی نیز با بهره مندی از ظرفیت مصوبات مذکور، کوشش کنند تا فعالیت‌های تجاری را بیشتر و رونق بنادر استان را افزون‌تر کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تقسیم وظایف لازم انجام شده و ان‌شاء الله به زودی فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ۲ رونق و توسعه می‌یابد.

کد خبر 6079964

دیگر خبرها

  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت